Arie maakt koprol!

Gestart door Cropje, maart 15, 2007, 11:53:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cropje

Ik heb met Arie op een nieuw trucje geoefend. "The flip" uit het filmpje van AJ. Ze kan het nog niet helemaal alleen (ze heeft een hand boven haar hoofd nodig), maar ik vind het al zo knap van haar, dat ik het niet laten kon om hem vast te plaatsen!

Deze is "stiekem" met m'n webcam gemaakt, want voor de fotocamera vertikt ze het. Weer wat mindere kwaliteit dus. Maar nog wel duidelijk genoeg (denk ik).

http://www.youtube.com/watch?v=CxtBofP7aT4

maartje

het is goed te zien hoor! super om te zien... heb je daar veel tijd aan besteed voordat ie het kon? niet dat ik het ga proberen hoor, dat kan ik op mijn buik schrijven! ziet er moeilijk uit..

Mars

haha... Echt geweldig!

Knap hoor!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Cropje

Hierbij een beter ingezoomd filmpje

Arie maakt koprol (ingezoomd): http://www.youtube.com/watch?v=0uOz8odQJbg

(beheerders, voeg maar toe aan m'n eerste post hoor, als het hier te vol wordt).

Annika

wat een ontzettend knap parkietje heb je toch. Super hoor, zoooo tam en gek op kroelen  :-*

Tanja


Scotty - Keecko

Hee Cropje,

Je hebt echt een supertam parkietje zeg!!
Echt heel leuk ;D
En zo schattig dat je hem zomaar mag kroelen :)

Ben benieuwd wat zijn volgende kunstje is ;)

Groetjes, Ilse

Marieke-Tommy

Hoi Cropje,
Wat schattig!!! ;D :-*
Echt heel leuk dat ze zoveel leert! (en ook wil leren) ;D

Veel plezier met nog meer kunstjes leren! :-*~

Heel veel liefs Marieke

petra

Ik denk dat ik niet de enige ben als ik zeg....."dat wil ik ook met mijn parkiet"!!!
Wat een lieverd is het zeg....en echt super knap wat hij kan ( door jouw!!!! ;D)
Groetjes Petra

ibi

heey cropje

jou parkiet is een echte acrobaat.
is dat draaien en nu dit

goed hoor en inderdaad ik wil ook dat de mijne dit kunenn  :P

groetjes

Maanu_

Hey! dat doet mijn parkiet ook!.. hij deed het alleen uit zichzelf en dan een paar keer achter elkaar tot dat hij genoeg heeft  :P

:D echt leuk!