Gevraagd tijdelijke behuizing

Gestart door Peter62, maart 11, 2007, 15:10:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peter62

Ik zoek iemand waarvan ik tijdelijk een kooi mag lenen. Het is voor mijn tweede parkietje die eerst moet wennen, voordat ie wordt samengebracht in de grote kooi.

Gr.
Peter   

Sanne

Misschien is het handig om je woonplaats te vermelden... zodat er geen mensen reageren die veel te ver weg wonen.

Groetjes Sanne

Josephine

Hoi,
Ik bied een kooi te koop aan, ik woon in Hoogland(bij Amersfoort) Hier heb ik een link naar het topic waarin ik hem aanbied.

http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=12506.0

Peter62

CiteerMisschien is het handig om je woonplaats te vermelden... zodat er geen mensen reageren die veel te ver weg wonen.
Ik woon in Zandvoort

CiteerIk bied een kooi te koop aan, ik woon in Hoogland(bij Amersfoort) Hier heb ik een link naar het topic waarin ik hem aanbied.

Ik zoek een kooi die ik mag lenen.

Pam

Hallo Peter,

Misschien kun je in een dierenwinkel zolang een kooi lenen.
Onze buren hebben toen ze hun "tweede" kregen ook een kooi te leen gehad van de winkel waar het vogeltje vandaan kwam.

Groeten Pam
PS Is zou je er een kunnen lenen maar ik woon in het oosten van het land dat is een beetje ver weg !!
Toedels Pam en Willem

Peter62

Dag Pam,
Ik zal eens informeren bij een van de dierenwinkels in de buurt. En ja, in het oosten van het land ben ik al een tijd niet meer geweest. Maar evengoed hartelijk dank voor het aanbod.  ;D

Groeten van Peter

quireste

ik neem aan dat je op zoek bent naar een kooi voor een parkietje dat bij mij vandaan komt?

dan mag je wel een kooitje lenen wat ik nog heb staan! ik gebruik het nu toch niet! en als ik het wel nodig heb dan krijg ik het wel terug!

gr laura

Peter62

Hartelijk dank voor je aanbod. Ik stuur een PB.  :)

Peter62

#8
De kooi is geregeld, slotje graag  :)

Bij deze *KLIK* Gr. Ingrid