Uit Gevlogen

Gestart door Robin, juli 09, 2005, 18:29:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin

hey

ik heb vandaag Luck voor de eerste keer laten uit de kooi vliegen en het is erg goed meegevallen na 1 ding:
hij wou niet meer terug in de kooi
is er een manier om hem makkelijk er in te krijgen want het lukte niet echt
hij klom steeds naar mijn oppararm
maar voor dat allemaal heb ik hem uit de kooi gehaald
mijn hand hoog gestoken in de lucht en hij vloog weg dan 10 min later zat ie ineens 10 min op mijn schouder
maar ik moest hemterug in de kooi stoppen omdat mijn moeder moest koken!

Vele groetjes :D

Jorijn

hoihoi

Je moet je parkietje alleen laten losvliegen als je er echt de tijd voor hebt en dus niet als je een uurtje later weg moet.

ook raden we het je aan om je parkietje pas los te laten vliegen als hij/zei voldoende tam is zodat je parkiet ook met gemak terug gezet kan worden.

mocht hij dan toch al een keer los zijn kun je hem terug krijgen door of te lokken met trosgierst, Eventueel de kooi voor hem houden. en anders kun je het in de kamer schemerig maken. Dan laat je parkiet zich makkelijker pakken :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Robin

#2
hey

hij zit al op mijn schouder ik hem er echt pas ingekregen als ik na 15 keer ofzo
uitendelijk besefte dat ik lokaas moest gebruiken wat dus direct ging!!

Vele groetjes

Robin

#3
hey

vandaag is het al veel beter gegaan luck heeft al op mijn hoofd en schouder gezeten voor een tijdje --->zie foto's


toen hij in de kooi wou kwam ie op mijn vinger vliegen ik dacht "je weet maar nooit dat hij in het kooitje zou stappen"
en hij klom er gewoon in
wat leuk dat ik geen middel meer nodig had om hem in de te zetten
hij heeft wel een anderhalf uurtje gevlogen misschien daarom

vele groetjes

[verwijderd door de beheerder]

Carla

Leuk he als ze de eerste keer bij je komen zitten !

Veel plezier met je kleine vriend :thumbsupsmiley:

Robin

hey

thx
ik ben van plan om een parkietenboom te maken voor luck is wilgen hout goed?
als ik mijn arm strek en zeg:"kom maar Luckjen" dan vliegt naar mijn arm en direct weer terug 3 of 4 keer doet ie dat

vele groetjes

Carla

Wilgen hout is zeer zeker goed. Als je vers wilgenhout neemt zorg er dan wel voor dat je de takken heel goed afspoelt met heet water.
Verder vindt je op de site genoeg voorbeelden van speeltuinen. ;)