Uitslag: The Hall of Fame maart 2007

Gestart door Parkieten-Freak, maart 07, 2007, 19:47:24

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wiens foto vindt jij het mooiste?

Safrena
1 (2%)
Mars
6 (12.2%)
Caradow
0 (0%)
Anita
7 (14.3%)
Elfje
0 (0%)
Annika
7 (14.3%)
Hillie
2 (4.1%)
Scotty & Keecko
2 (4.1%)
Jorijn
3 (6.1%)
Tanja
0 (0%)
Josephine
2 (4.1%)
Cropje
4 (8.2%)
Simpy
0 (0%)
Baasje van Arno
0 (0%)
judithdejong
0 (0%)
lien
1 (2%)
Joske
2 (4.1%)
Sjuh
1 (2%)
Parkieten-Freak
1 (2%)
Chicowen
8 (16.3%)
Nadine
0 (0%)
Petra
0 (0%)
Jetske
1 (2%)
Danielle
1 (2%)

Totaal aantal stemmen: 19

Stemmen gesloten: april 07, 2007, 01:00:53

Parkieten-Freak

Beste leden,
Het is weer tijd voor een nieuwe ronde van "The Hall of Fame"!   :P

De winnaressen van de maand februari zijn inmiddels bekend, kijk maar eens hier!
Het nieuwe onderwerp voor de maand maart wordt bekend gemaakt door niemand minder dan forumlid Sjuh. Zij heeft al meerdere keren "The Hall of Fame" gewonnen. :)

Sjuh, vertel ons gauw wat het nieuwe thema voor de maand maart is!  ;D ;D ;D

n.b.:
Jullie kunnen foto's plaatsen t/m 31 maart.
Tot en met 6 april wordt er weer gestemd, waarna er natuurlijk weer een nieuw thema komt. :)
Nog een klein verzoekje: 8)
Om dit topic overzichtelijk te houden, gelieve uitsluitend FOTO'S te plaatsen!
Berichtjes ZONDER foto's worden verwijderd.  ;)


Sanne

Wow ik mag 't onderwerp bedenken :D

Ja 't wordt steeds moeilijker... maar ik denk dat ik wel een leuk onderwerp weet:

"De grasparkiet en het baasje"

Hierbij denk ik aan parkietjes op hoofden, schouders, hangend aan brillen en oorbellen etc. :D Maak d'r wat leuks van!

Voor de mensen die alleen wonen zal dit extra lastig zijn omdat ze zelf de foto moeten maken ;)

Helaas heb ik zelf nog geen leuke foto, maar die komt zo snel mogelijk  ;D

Safrena

Hey Sanne

Zal ik een keer de spits afbijten en de eerste foto plaatsen hihi

Vele groetjes


[verwijderd door de beheerder]

Mars

#3
Jahoo!
Ik heb ook een Hall of Fame inzending!

In de categorie 'De parkiet en het baasje': Hoe Jim en Marcia samenwerken aan een website.

En ja dat ziet er heel liefdevol uit, maar Marcia vind het soms best lastig als Jim zichzelf onder het pennetje werpt (dat puntje is het leukste), zodat Marcia niet meer kan sturen. Maar ja, een fotoreportage mocht niet en dit is gewoon de mooiste foto, heel lief met mij meeliftend.

Groeten Marcia

* en met links gemaakt! Knap he?



[verwijderd door de beheerder]
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Caradow

Er kriebelt iets in mijn nek, maar wat is dat nou toch....


Anita1983

#5
Kiery vond het altijd heerlijk om lekker met zijn baasjes te kroelen! Hierbij kregen we altijd een heerlijke gezichtsmassage! Maar Kiery hield er nog meer van om lekker bij je te liggen, in je nek of onder je haren!
Ze was echt een schatje  :-* (en het was ook erg moeilijk om een foto te kiezen  :P).

[verwijderd door de beheerder]

Elfje

Joep helpt stofzuigen!

[verwijderd door de beheerder]

Annika

#7
het perfecte weer om nieuwe foto's te maken, want de kamer is nu heerlijk licht.
Dus bij deze mijn nieuwe inzending, die duidelijker het item voor deze maand weer geeft : ik met mijn parkietjes (alleen Kleintje is er niet bij). Ik heb twee leuke, eentje waar ik iets vrolijker opsta maar daar stopte Frummel net met het geven van kusjes, dus ik kies toch voor de foto waar ze wel kusjes geeft.
Joey zit lekker op mijn schouder en Vledder op mijn vinger kijkt aandachtig toe. 

De vorige foto mag verwijderd worden!

Groetjes Annika

Op verzoek vorige foto verwijderd. ;)
Groetjes, Sonja.


[verwijderd door de beheerder]

hillie

hier een mooie foto van sponkie en z'n baasje ;D

groetjes hilde

[verwijderd door de beheerder]

Scotty - Keecko

Hier een foto van Scotty en Keecko met hun baasje :)
Alleen Keecko wil niet dat Ilse op de foto komt :-X


Groetjes, Ilse

[verwijderd door de beheerder]

Jorijn

Oh! Kijk eens wat ik me hier toch vind.



Tuvok in zijn jonge jaren (bijna 3 jaar terug). Niet de spectaculairste foto, maar toch waard om te delen :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Tanja

Kijk dat heb ik weer, een topic waar we met z'n 2en op de foto mogen... is Bertus echt in de ergste rui die hij ooit gehad heeft... Werkelijkwaar zo'n 2 vierkante centimeter helemaal kaal, met zo'n 30 zielige stoppels erin, die ook nog eens roze gekleurd zijn... Kortom, een heerlijk rafelige Bertus op de foto... :'(

En dan... heerlijk klieren met een zelfontspanner...  ;D Mijn camera geeft een heel mooi rood lichtje als de camera 10 seconden aftelt.... fladder fladder fladder.....  >:(

Maar goed... het is me gelukt  :D (schouderklopje...schouderklopje...  :D)



[verwijderd door de beheerder]

Josephine

Na héél veel mislukte foto's toch eindelijk een redelijke foto gevonden... Het was erg lastig een parkiet op je vinger en tegelijkertijd een fototoestel in je andere kant en dan maar hopen dat je goed mikt met je foto toestel ;). Ik heb namelijk ook zat foto's waar alleen de staart van Rico op staat.
Ik hoop dat de foto een beetje goed gelukt is...

[verwijderd door de beheerder]

Cropje

#13
Ik weet niet of ik nog mee mag doen. Deze foto heb ik gemaakt op 12 maart, 4 dagen voor de treurige dag... ik had alleen nog geen tijd gehad om hem te posten...

Hier zitten Arie en ik lekker samen aan een tomaat!

Natuurlijk mag je meedoen! Een prachtige foto van een dierbaar vriendje.  ;) Veel liefs, Anita


[verwijderd door de beheerder]

simpy

Hier  mijn bijlage voor de hall of fame.

Hier zit mijn parkietje bij mijn vader te controleren wat er nou eigelijk in die broek zit  ;)


Sara

Bij deze dan mijn inzending, van het nog (erg) roze en jonge frummeltje Pucky, 11dagen oud. :)

Vele groetjes,
Sara


[verwijderd door de beheerder]
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

judithdejong

Hallo,

Hier mijn bijdrage aan dit leuke onderwerp.
Het is niet zo'n charmante foto van mezelf maar ja Baco staat er goed op.

Groetjes,
Judith

[verwijderd door de beheerder]

lien

hallo allemaal,ik doe ook een gokje ,ook al ben ik nog maar net nieuw hier .
dit is merci hij/zij is nu net 4 dagen bij ons .

          groetjes merci en lien





[verwijderd door de beheerder]

Joske

Joske & de grootste knuffel die er bestaat: Gigi :)

Hier zie je waar meneertje het allerliefst vertoeft: onder mijn (of mijn vriend's) neus. En dan heeeel stil blijven zitten, zachtjes genietende geluidjes produceren en af en toe tegen de lippen aan tikken (want er moet natuurlijk wel gekust worden). Je voelt het lieve vogeltje dan altijd helemaal ontspannen en warm worden.
:-*

[verwijderd door de beheerder]

Sanne

Wat poseren Simba en Robin toch mooi voor die foto he? Zo netjes naast elkaar  ;D (Het heeft me maar 90 pogingen gekost ;) )