Arie draait en geeft pootje!

Gestart door Cropje, maart 07, 2007, 12:46:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cropje

Hoi allemaal,

Zoals beloofd (http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=11813.msg58869#msg58869) hierbij wat filmpjes van Arie die draait en pootjes geeft! De kwaliteit van de filmpjes is niet best (ik gebruik die functie nooit en ben geen natuurtalent :P) en youtube heeft de kwaliteit nog iets omlaag gehaald, maarrrr, je kunt in ieder geval zien waar het om gaat!

http://www.youtube.com/watch?v=UZH4u1lCQMs
http://www.youtube.com/watch?v=I_n9CLmmzlo
http://www.youtube.com/watch?v=lxfXKW6J8MA

Groetjes!

Sonja

Hoi Cropje,

Geweldig!!! ;D
Echt ontzettend leuk om te zien! ;D

Ga je Arie nog meer kunstjes leren?

Groetjes, Sonja.

Kleintjes

Echt helemaal te gek!!!

Hoe heb je dat draaien geleerd? Pootje geven lukt hier nog wel eens, maar dan houdt 't ook op.

Arie: Natuur talentje  ;D

Genot voor 't oog, heerlijk om te zien :-*

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Cropje

Ja dat wil ik wel graag, maar ik ben een beetje out of ideas!

Zo'n prachtige basketbalset als die "beroemde" halsbandparkiet heb ik niet en dingen als "roll over", tja daavoor moet Arie eerst een keer zelf omrollen voor ik haar kan laten begrijpen dat ik dat van haar wil. En omrollen, daar is ze niet zo dol op!

Hebben jullie ideeen?

Parkieten-Freak

Hahaha!  ;D Wat een ontzettend leuke filmpjes zijn dat, Arie is een natuurtalent! :D


Sonja

Hoi Cropje,

Ideeen.....misschien doet Arie uit zichzelf nog dingen die je leuk vindt? Dan kun je daar op doorgaan.

Mijn Joepie doet ook "kunstjes" op commando en hem ben ik nu aan het leren om speeltjes (tralieballetjes e.d.) die hij uit zijn winkelwagentje gooit, er weer terug in te doen.
Misschien is iets dergelijks ook wat voor Arie? Ik weet het niet hoor, het is maar een ideetje. ;)

Groetjes, Sonja.

Parkieten-Freak

Voetballen :D o nee, snavelballen :P
Maak (of koop) een mini-goaltje voor Arie.
Zet het op tafel, en rol zelf het balletje in het goaltje. Arie kan leren om met zijn snavel het balletje in het goaltje te duwen. :)


Mars

#7
Haha... Ja leuk!

Knap hoor! Heb je hem met trosgierst rond laten draaien? Of deed ie het gewoon?

Jim kan door de ringen kruipen (maar dat is hobby) ook op commando. Layla doet het nu na. En Jimmy vind het leuk om een balletje van iets af te gooien en dat ik dan heel enthousiast reageer. Maar om nu te zeggen dat dat tipt aan jouw truc?

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Trippy

Wouw !  ;D

Ik ben ook net een week bezig met Trippy.

Ik denk na of ik nog een trucje weet,weet zogauw even niks

Groetjes,Ursula

Annika

nou jaaaaa, geweldig  ;D  vooral dat draaien, dat lijkt me toch het moeilijkst te leren hoor. Een pootje geven kan met veel geduld nog als zijnde bijna overstappen op de vinger, maar toch : chapeau!

Groetjes Annika

Scotty - Keecko

Super ;D

Echt heel leuk!! :D
Ik ga ze ook maar iets proberen te leren :) Al wordt dat nog heeel moeilijk met die van mij, volgens mij zijn dat geen natuurtalentjes ;)

Groetjes, Ilse

roha

Ja, geweldig zeg!  ;D

Ik vind het echt knap van Arie!!

Hoe heb je dat aan geleerd?

Hanneke

Josephine


Marieke-Tommy

wat lief!!hoe leer je hem dat???

veel liefs Marieke, tommy en bassie :-*

Fenixjuh

hoi,
één woord: WOW!! geweldig, hoe heb je hem dat draaien geleerd??  :-* geweldig!!

Meltjuh

Wat een gave filmpjes! Die ene dat hij geaaid wil worden inplaats van een poot geven vind ik het leukst hahaha!

Danielle

Oh wat geweldig leuk  :D.
Echt een natuurtalent  ;D.
Je mag me inderdaad wel uitleggen hoe je nou te werk bent gegaan om dit aan te leren.
Mijn grasparkietjes zijn helaas niet zo tam (ze stappen alleen op mijn vinger), maar misschien kan ik het mijn valkparkiet aanleren.

Mars

haha... Ik heb gistermiddag geprobeerd of Jim het met een stukje trosgierst wilde doen. Nou na twee rondjes (meer steeds een halve cirkel) ging ze mooi met de rug naar me toe zitten: 'je bekijkt het maar met je trosgierst, zo lekker is het ook weer niet!'  :-X

Dus vertel ons allen... hoe heb je het gedaan?
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

esther

Wow zie het filmpje nu pas, wat geweldig.
Echt een super lief parkietje, toen hij zo wilde kroelen ahh..echt lief

Cropje

Wat leuk al die reacties!

Het verbaast me dat jullie het allemaal zo knap vinden! Ik kijk meer naar jullie op met al die pratende vogeltjes, Arie is helemaal geen kletskous! Dat praten lukt me met Arie helemaal niet, terwijl dit wel gaat,d dus ik dacht, dit is iets voor beginnner!

Nou het grote geheim, een aantal van jullie hadden het al bedacht:
Trosgierst en complimentjes! En oefenen! Veel oefenen!

Succes!