ik mag hem niet aaien

Gestart door wouter, maart 06, 2007, 20:09:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

wouter

hallo, ik heb mijn parkietje nu al een tijdje en hij is mega tam! Ik breng veel tijd met hem door. we spelen ongeveer een uur per dag (hij kent al een paar spelletjes ;D) absoluut niet bang voor mij hij hangt het liefst in me mond en praat al een beetje :-X maar hij wil niet dat ik hem aai... :'(. dan vlegt hij weg begint te piepen enz. enz. waarom mag ik alles bij hem behalve het aaien? :o met vriendelijke groet Wouter. :P

Trippy

hoi,

Jouw parkietje is echt geen uitzondering.
Ik weet niet waarom parkietjes aaien niet fijn vinden maar de meeste parkieten worden liever niet geaaid.
Het ligt dus niet aan jou.

De parkietjes die je wel mag aaien zijn eerder een uitzondering

Groetjes,Ursula

Mars

Hoi Wouter,

Als je even de zoekfunctie had gebruikt... Veel parkietjes vinden het niet lekker als je ze aait, hoe tam ze ook zijn. Je kunt het af en toe even proberen als je parkietje erg tam is, maar weet dan wel zeker dat je zijn vertrouwen niet schaadt. Dus niet doorzetten als hij er geen zin in heeft. Mijn Jim vind het heel soms wel lekker dan gaat ze haar koppie draaien en als een spinnende kat geluidjes maken, maar meestal heeft ze er geen zin in.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..