Parkietje zoekt een goede thuis in buiten voilere

Gestart door Safrena, maart 06, 2007, 18:13:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Safrena

Hey Mensen

Deze middag heb ik een mail ontvangen van een dame, die een parkietje heeft.
Het parkietje kan zich niet goed thuis voelen binnen in een kooi

Ida, is daarom op zoek naar iemand die het parkietje willen opvangen, om zijn leven te delen bij andere parkietjes in een buitenvoilere

De woonplaats van Ida is Velp geld, bij Arnhem

Mensen die meer willen weten, haar mail adres is bij mij bekend

Vele groetjes

lief-hebber

#1
Dit vogeltje mag wat mij betreft met alle liefde bij mij in de voliere, maar het is wel een heel eind bij mij uit de buurt.    :(
Mocht mevrouw nou niks anders vinden, of het parkietje toch perse bij mij kwijt willen dan is ze van harte welkom, want de voliere is groot zat.    ;D
Ik woon overigens in Anna Paulowna in de noordkop.
Ik hoor het wel.
          Groetjes lief-hebber.    ::)

Ik wil toch even een reactie geven ;). Je hebt onderhand op bijna elk berichtje gereageerd waarin parkietjes worden aangeboden. Zelf heb je volgens mij al ongeveer 40 parkietjes (verbeter mij als ik fout zit). Lijkt mij dat je voliere toch overbevolkt gaat raken. Gr. Ingrid

lief-hebber

Beste Ingrid.

Ik moet zeggen dat ik je reactie net pas lees.  :)
Ik heb een grote buitenvoliere achter het huis staan, en als je bedenkt dat ik vorig jaar ong. 100 jongen heb gehad en deze allemaal verkocht heb inmiddels, kan je je mischien ook bedenken dat het allemaal past.  ::)
En ik kan de mensen en parkietjes helpen en dat doe ik ook graag.
En van alle berichtjes waar ik bij sta heb ik alleen met Nichtspigt contact gehad over dat ze mischien deze kant op komen, en nog eentje uit Rotterdam.  :-*
En ik heb zoiets van ik laat de mensen weten dat de mogelijkheid bestaat, en dat ze eventueel ook mogen komen ruilen.  ???
Ik hoop hiermee je vraag voldoende te hebben beantwoord.
En als je nog andere vragen hebt hoor ik ze graag.
             Groetjes lief-hebber.  ;D

Anita1983

Hallo Parkieten-liefhebber,

Geweldig dat je de parkieten zo goed op wilt vangen. Het is duidelijk dat je de jongen van deze parkieten verkoopt, maar vangt ook erg veel parkieten op. Waar komen deze parkieten dan allemaal terecht? Of worden deze ook verkocht?

Liefs, Anita

lief-hebber

Hoi naamgenoot.  ;D
Goed hier het hele verhaal.  :P
Wat ik net al zei, ik reageer wel maar vaak komt er geen reactie terug, dus valt de hoeveelheid wel mee.
Ik heb nu ong. 40 parkieten in de voliere zitten allemaal ongering, maar afgelopen jaar heb ik ong. 100 jongen gehad met prachtige kleurslagen.  :-X
En als je zoveel jongen hebt gehad moet je gaan verkopen, en dus ben ik gaan denken hoe ik dit aan moet gaan pakken.  :-\
En nu ga ik het zo aanpakken dat ik lid ben geworden van de NBVV, en ga ik komend jaar alles wat geboren word hier ringen.
Dus zo hou ik oud en jong gescheiden, en de jongen worden verkocht.  ::)
Maar mocht het nou zo zijn dat er iemand om een specefieke kleur vraagt, of perse die ene vogel wil dan verkoop ik die.  :-[
Dus op zijn tijd gaat er ook wel eens een volwassen vogel uit.
Nou mochten er nog vragen zijn hoor ik ze graag.
         Groetjes lief-hebber.  :-*

Ingrid

En nu weer on-topic: alleen reageren wanneer er serieuze belangstelling is ;). Andere berichtjes zullen verwijderd worden.

Groetjes, Ingrid


Safrena

Hey Mensen

Het parkietje van Ida, Jasper, heeft een nieuwe goede thuis gevonden.
Alles gaat goed met Jasper. ;D

Hier kan dan ook een slotje op