Timo overleden!

Gestart door Mars, maart 05, 2007, 22:38:49

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mars

Vanavond heb ik Timo dood gevonden in de kooi.

Sinds zaterdagochtend was Timo bij mij thuis bij de andere drie parkietjes nadat we hem heel lang hebben verzorgd aan zijn gewonde vleugel. Bij mijn drie andere parkietjes bloeide hij helemaal op van een stil, bangig vogeltje naar een druk levendig vogeltje dat graag door Jimmy geknuffeld werd en lekker met de andere drie speelde. Helaas is zijn vleugeltje toch nog zijn dood geworden: Ik vond hem naast een trappetje, waarschijnlijk is hij met trappetje en al gevallen. Hij had geen sporen van een gevecht bij zich, dus ik vermoed dat het trappetje of omgevallen is, of losgepeutert aan een kant door mijn Jimmetje. In ieder geval kan ik hem helaas niet tot leven wekken, dus hoe hij overleden is is niet heel belangrijk.

Dit is een foto van hem, helaas heb ik hem niet meer zonder verband kunnen fotograferen.



[verwijderd door de beheerder]
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

*Z*

#1
ik ben er echt helemaal stil van, ik las net nog je berichtjes dat het zo goed ging  :( heel veel sterkte met dit verlies.... je hebt in ieder geval geprobeerd om alles voor hem te doen,,,

Groetjes Zeynep,

Scotty - Keecko

Och nee, Marcia :(

Wat verschrikkelijk... :'(
Je hebt echt alles voor hem gedaan, alles voor hem aangepast, zodat hij goed kon wonen, tig keren naar de dierenarts voor zijn wond en elke keer weer het verbandje verwisselen...
Je bent een uitstekende verzorgster voor je parkietjes!

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen...
Heel veel sterkte met dit grote verlies! :'(

Parkieten-Freak

Wat afschuwelijk nou, en net nu het beter leek te gaan........ :(
Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je lieve parkietenvriendje Timo. :(


Safrena

Hey Mars

Ook ik wens je heel veel sterkte met het verlies van Timo

vele groetjes

Caradow

Mars!!

Jeetje wat erg! Ik was zo blij toen ik als dat hij zo opfleurde....

Heel veel sterkte voor jullie allemaal....

karin v h

#6
Lieve Marcia,
Ik schrik mij rot, vanmiddag ging het nog zo goed en nu dit.
Het is niet te bevatten. :'(
Jij hebt hem enorm veel gegeven, alles wat je kon, je hebt wat met hem afgedokkerterd en toch mocht het niet baten..... :'(
Ik wens je heel veel sterkte toe met het verlies van Timo. :'(
Heel veel liefs Karin

Sonja

Hoi Mars,

Wat een verdrietig berichtje.... :(
En Timo was juist net aan de beterende hand....Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je kleine vriendje... :(

Groetjes, Sonja.

Cropje

Hoi Mars,

Wat zal je geschrokken zijn! Vanmiddag stonden je ouders en zusje nog met tranen in hun ogen te bewonderen hoe Timo opgefleurd was nu hij weer met zijn vriendjes kon spelen, en nu dit!

Veel sterkte.

roha

Jeetje Marcia, ik schrik me een ongeluk. Dit had ik niet verwacht!
Timo ging juist de goede kant op.
Erg vervelend, ik wens jullie dan ook veel sterkte toe,

Hanneke

Ingrid

Hoi Mars,

Wat een ontzettend verdrietig bericht :(. Die arme Timo....
Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je gevleugelde vriendje.

Groetjes, Ingrid

Danielle

Hoi Marcia,

Ik schrik me echt rot bij het lezen van dit berichtje.
Je hebt Timo zo goed verzorgd en er echt alles aan gedaan om haar geen pijn meer te laten hebben.
TOch nog wel fijn dat de laatste dagen zo fijn voor Timo waren en dat hij even helemaal uit zijn schulp kroop.
Ik wil je echt heel veel sterkte wensen met het verlies van Timo en je bent echt een geweldig baasje voor hem geweest.

Groetjes Danielle

Maur@

IK wens je heel veel sterkte. Dit is echt een tragisch ongeval.

Jetske

O jeetje wat erg! Heel veel sterkte met dit verlies.

Sam

heel veel sterkte, ook ik schrik ervan...

Annika

wat een naar bericht  :( heel veel sterkte met het verlies van je parkietenvriendje.

Groetjes Annika

esther

Veel sterkte met het verlies van je lieve parkietje Timo
Groetjes Esther

Chicowen

Hej Marcia,

Wat een naar bericht. Het ging juist zo goed!!!
Heel veel sterkte.

Liefs Marjolein
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Kleintjes

Hoi Marcia,

jemig wat is dat snel gebeurd zeg..... Ben er helemaal stil van. Dit had denkelijk niemand verwacht. En jijzelf al helemaal niet natuurlijk, omdat 't zo goed ging met Timo.

Wellicht is hij toch ergens te zwak geweest, maar we weten WEL dat hij de beste zorg heeft gehad die iemand zich maar kan wensen. Als ik zieke parkiet was, zou ik ook wel bij jou willen zijn.

Timo heeft de beste zorg gekregen die er te wensen is, en hij heeft ook nog mooie en vrolijke dagen gekend. Houd hem in herinnering als vrolijk deugnietje, dan laat hij je nog altijd lachen als je aan hem terug denkt.

Groetjes, heel veel sterkte en veel liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Trippy

Nee toch, mars !  :'(
Heel heel veel sterkte met het verlies van Timo.

groetjes,Ursula