Lid van de maand maart

Gestart door Safrena, maart 05, 2007, 20:36:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Safrena

Beste leden

Een maand gaat snel voorbij en alweer is het tijd om een nieuw lid van de maand te kiezen
Deze maand hadden we het wat moeilijker met de keuze.
Daarom hebben we dan ook deze maand twee leden van de maand gekozen

De beheerders hebben dan ook gekozen voor de leden van de maand "Maart"

Chicowen en Kleintjes

Chicowen heeft al twee parkietendametjes, en voor haar dametjes (Chico en Pucky) wilde ze er ontzettend graag twee mannetjes bij. Toen zij vernam dat er iemand zijn twee parkieten mannetjes (Zipper en Fender) weg deed, is zij daar meteen op in gegaan en heeft ze deze twee ventjes geadopteerd. Chicowen is helemaal van uit Nederland naar Belgie gereisd om de ventjes op te halen en hen een goed en liefdevolle thuis te geven. Zowel met de dames als met de ventjes gaat het prima. Het gaat heel goed tussen hen allen.
Ook willen wij Chicowen bedanken voor al haar inzet wat betreft de forummeeting. Dankzij haar en Meltjuh is er binnenkort een gezellige forum meeting

kleintjes heeft ook al reeds drie parkietjes (Kruumel, Tweety en Silly) en ook zij zocht nog een maatje voor Kruumel. Ook kleintjes heeft hier op een oproep gereageerd en zo op deze manier een parkietje (Mini) geadopteerd. Kleintjes heeft er een hele lange treinreis voor gedaan om Mini op te halen en een goed en liefdevolle thuis gegeven. Mini heeft zijn vriendje al gevonden (Kruumel) en het gaat ontzetend goed met hen. Ook hier gaat het prima met alle parkietjes samen.

De beheerders willen dan ook Chicowen en Kleintjes heel erg bedanken dat ze deze parkietjes hebben geadopteerd en een goed en liefdevolle thuis hebben gegeven

Vele groetjes
De beheerders.


ibi

hallo

ik dacht al dat kleintjes de titel zou behalen.
ze heeft een parkietje opgevangen en dat is altijd goed.
allebij een eerlijke behaalde titel   ;)

groetjes

Sonja

Hoi Chicowen en Kleintjes,

Van harte gefeliciteerd met jullie welverdiende eretitel! ;D
Ik wens jullie beiden heel veel plezier met jullie parkieten"kwartet"! :)

Groetjes, Sonja.

Ingrid

Hoi Chicowen en Kleintjes,

Gefeliciteerd met jullie titel "Lid van de maand maart". Dubbel en dwars verdiend  ;D

Groetjes, Ingrid

Caradow

Gefeliciteerd dames :) Een verdiende titel voor 2 toppers! :)

roha

 ;D Hoi Hoi Chicowen en Kleintjes  ;D

Allebei Van Harte Gefeliciteerd, Hoor !!!

Welverdiende titels !!! Helemaal Top !!!

Groetjes Hanneke

Sam

gefeliciteerd met de titel, heel erg verdiend!

Scotty - Keecko

Heel goed gedaan, Chicowen en Kleintjes!! ;D

Deze titel hebben jullie zeker verdiend! :)
(Trouwens... mooi zeg, zo'n paars kleurtje! :D)

Groetjes, Ilse

keobnepo

Chicowen en Kleintjes,

van harte gefeliciteerd met jullie titel 'lid van de maand'.

Vooral Kleintjes wil ik hierbij extra feliciteren en haar en haar vriend nogmaals diep uit mijn hart bedanken voor wat ze voor Mini heeft gedaan/doet. Jullie hebben Mini en ons (ik en mijn vriendin) veel meer geholpen dan jullie denken!!! ;D

Parkieten-Freak

Chicowen en Kleintjes:
Van harte gevleugeliciteerd met deze titel, jullie hebben hem beiden van harte verdiend! ;D


marretje

Chicowen en Kleintjes van harte gefeliciteerd met deze welverdiende titel. Fijn dat parkietjes op deze manier aan een nieuw thuis geholpen worden.  ;D

Idske

Van harte gefeliciteerd met jullie titel!

Het is helemaal verdiend!!! ;D

Groetjes Idske en Coco
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Chantalleke


*Z*


Joske


Chicowen

Hej,

Dank jullie wel!!
De dames en ventjes hier zijn zeer tevreden met de mooie paarse kleur  ;) :-X
De ventjes maken het goed en zijn de afgelopen 3 dagen opeens heel erg vooruit gegaan! Ik heb Zipper en Pucky (met het fototoestel in de hand) betrapt op snavelen.  :-X ;D

Kleintjes, jij ook van harte gefeliciteerd!!!

Groetjes!!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Mars

Beide erg gefeliciteerd! Hartstikke verdient, half Nederland (en Belgie) af reizen voor (een) parkietje(s)!
Mooi dat een forum als dit zo veel liefde voor parkietjes bevordert.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Annika

Citaat van: Caradow op maart 05, 2007, 21:19:33
Gefeliciteerd dames :) Een verdiende titel voor 2 toppers! :)

dit vind ik een mooie zin en ik sluit me er daarom ook graag bij aan!

Groetjes Annika

Kleintjes

Goeiemorgen!!

Ik kan alleen zeggen:
WOOOOOOW EN HARTELIJK DANKDit is nog eens wakker worden hihihi ::) Mijn dag kan niet meer stuk, echt niet. Ik ben net wakker (slechte nacht gehad) en zet MSN, check de mail en... WOW

Chicowen, jij ook van harte gefeliciteerd met je titel meis!!

Ik heb 't graag gedaan voor de kleine Mini, en natuurlijk ook voor Has en Naz. Mini, Kruumel, Tweety en Silly tjilpen ook nog eens vrolijk: WOW! en namens ons wil ik dus iedereen hartelijk bedanken. Ik ben 'n beetje de kluts kwijt hihihi  :-X.

Ben echt onder de indruk, ikzelf vind 't niet zo heel bijzonder, ik heb gewoon iets goeds gedaan en meer niet vind ik. Blijkbaar is 't toch iets wat niet iedereen zomaar even doet  ;)

Groetjes en liefs van ons aan jullie allemaal!!!
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Trippy

;D  GEFELICITEEERD  ;D

Jullie beiden hebben deze titel verdient !!

Groetjes,Ursula