2 parkietjes zoeken nieuw onderkomen (Ermelo, nabij Harderwijk)

Gestart door ellen, maart 05, 2007, 14:30:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ellen

Hallo,

Ik zoek voor mijn 2 parkietjes een nieuw huis.
Ze zoeken een baasje die wat meer tijd en aandacht voor ze heeft dan hun huidige baasje.

De parkietjes zijn een mannetje en een vrouwje, allebei ongeveer van vorig jaar zomer.
het mannetje is van mijzelf. Hij is niet hand tam maar wel geweest en met een beetje geduld wel weer tam te krijgen. Hij is wel heel nieuwgierig en komt af en toe bij je zitten. Hij luisterd en reageert ook op je stem.
Het vrouwtje is van mijn zus maar kan niet overweg met de valkparkieten die ze ook heeft, vandaar dat die ook een nieuw onderkomen zoekt.

Eventueel is de kooi erbij te krijgen (kunnen ongeveer 3 parkieten in en staat op een standaard, maar kan ook los).

Heb je er belang bij stuur dan even een mail
ellen-82@hotmail.com

Groetjes Ellen

Woonplaats toegevoegd. Gr. Ingrid

Chicowen

#1
Hej Ellen,

Het is misschien handig je woonplaats er even bij te vermelden.  ;)
Ik hoop dat de lieverdjes een fijn nieuw thuis vinden. :)

Groetjes Marjolein
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

ellen

#2
goed idee. mijn woonplaats is Ermelo
Dat ligt naast harderwijk (tussen amesrfoort en zwolle in)

Groetjes Ellen

Tjilp

Citaat van: ellen op maart 05, 2007, 15:09:22
goed idee. mijn woonplaats is Ermelo
Dat ligt naast harderwijk (tussen amesrfoort en zwolle in)

Groetjes Ellen

Lazerus zoekt een gezellig ventje :-* zie haar oproepje in de prikbord "leuke dame zoekt leuke vent" :-X

groetjes Elles
Hij mag best blauw zijn hoor (als hij maar duidelijk een ventje is :P)

roha

Hoi,

Ik begrijp dat de parkietjes niet bij elkaar zitten, maar allebei een ander huis hebben.

Tjilp

#5
Citaat van: roha op maart 31, 2007, 09:37:51
Hoi,

Ik begrijp dat de parkietjes niet bij elkaar zitten, maar allebei een ander huis hebben.


Fijn voor de parkietjes als ze een nieuw onder komen hebben!
wel jammer voor Laaz :-X
als deze vogeltjes een nieuwe thuis hebben mag dan deze topic op slot?
Zo weet de "nieuwlingen"of andere dat deze pietjes een nieuw onderkomen hebben
groetjes Elles

Wanneer er geen serieuze belangstelling is, gelieve niet te reageren. Zie ook hier: http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=10223.0 Gr. Ingrid

roha

#6
dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat ze niet samen in een kooi zitten, de een bij haar zelf thuis en de andere parkiet bij haar zus thuis, of dat ze wel bijelkaar zitten. Mogen ze samen weg of ook apart?
Hopelijk is het nu wat duidelijker geworden  ;)

Wanneer er geen serieuze belangstelling is, gelieve niet te reageren. Zie ook hier: http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=10223.0 Gr. Ingrid

Tjilp

Citaat van: roha op maart 31, 2007, 12:53:35
dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat ze niet samen in een kooi zitten, de een bij haar zelf thuis en de andere parkiet bij haar zus thuis, of dat ze wel bijelkaar zitten. Mogen ze samen weg of ook apart?
Hopelijk is het nu wat duidelijker geworden  ;)

Wanneer er geen serieuze belangstelling is, gelieve niet te reageren. Zie ook hier: http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=10223.0 Gr. Ingrid
:-X oops.... ik begreep dat ze pet twee weg gingen..maar bedankt voor je op heldering!
ok..dan wil ik dat Ventje ;D

Parkieten-Freak

Tjilp, ik stel voor dat je even via e-mail contact opneemt met Ellen, dan kunnen jullie samen afspraken maken omtrent deze knappe gevleugelde casanova voor Lazarus  :P
Succes!!! :)


Tjilp

Citaat van: Parkieten-Freak op maart 31, 2007, 14:18:16
Tjilp, ik stel voor dat je even via e-mail contact opneemt met Ellen, dan kunnen jullie samen afspraken maken omtrent deze knappe gevleugelde casanova voor Lazarus  :P
Succes!!! :)


Heb ik al gedaan....ik en Lazarus wachten vol verlangen..... :-*

Parkieten-Freak

Laat je ons weten wanneer Lazarus zijn nieuwe maatje krijgt? :)


Tjilp

Citaat van: Tjilp op maart 31, 2007, 23:52:10
Jazekers...julie worden op de hoogte gebracht van de love story van Lazarus.....of de ruzies die ze kunnen krijgen ha ha ha ha
Ik ben inmidels naar een dieren asiel geweest voor een ventje..en ja hoor daar zat hij aleen in een kootje...even kennis gemaakt..helemaal druk van de aandacht die hij kreeg in de tralies klimmen..weer op het grondje springen..weer in de tralies.....echt heel druk.ok ging hij "koppeltje duikelen" aan de tralies wat heel slecht voor zijn pootjes zijn......hij zoekt duidelijk aan dacht...

Helaas moet ik een weekje wachten..want ik ben niet de enige die het ventje wil adopteren,
even geklets met de verzorger....want ze moeten weten wat voor iemand ik ben..want ze het diertje natuurlijk goed plaatsen...dus allemaal duimen voor lazarus ::) en voor mij ::)
want ik ben echt verkikkerd  op het ventje :-*

Mars

Klinkt erg leuk! Dus het komt vast goed!

In ieder geval krijgt het parkietje wel een huisje en laten we hopen dat dat bij jou zal zijn!

groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Tjilp

Helaas heb ik geen antwoord gekregen van Ellen (ik heb 2 mailtjes gestuurd naar har mail adres)
ik hoop dat de vogeltjes een nieuw thuis hebben.

groetjes Elles