Wat Doet Luck Nou?

Gestart door Robin, juli 08, 2005, 17:55:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin

hey

ik was zoals al de andere dagen aan het trainen en komt nu al 2 dagen af en toe eens op mijn hand,arm,vinger zitten.
Nu kwam hij op mijn hand zitten.
ik liet hem spelen met het spiegeltje
ik fluister tegen hem doe maar lekker verder maar hij wou niet van mijn hand dan bleef ik nog efjes bij hem en op het einde beet ie af en toe ook wel eens zacht op het topje van mijn vinger moet ik daar iets tegen zeggen? ;)

hij probeert ook altijd aan het belletje te komen onder mijn hand en houd ie zich vast aan mijn vinger dat was lachen
zojuist toen ik weer ging trainen hield ik mijn hand weer voor het spiegeltje juist boven het belletje
deze keer klom ie naar mijn hand om naar het belletje te gaan ik lmiet mijn hand zakken omdat ik wist dat ie naar het belletje ging
ik liet hem doen en hij legde zich zo effe met zijn lichaam op mijn hand en met zijn koppie zat ie te spelen met het belletje dat was ook wel effe lachen :lol:

vele groetjes

Anita & Marisa

Luck vermaakt zich prima zo te horen  ;)
Hij is lekker met je aan het spelen! Het zachte bijten doet hij waarschijnlijk in zijn spel. Als je hem nog beter leert kennen, ken je straks al zijn 'bijtjes' -> boze bijtjes, nu even niet bijtjes, speel bijtjes e.d.
Dit moet je echter niet aanmoedigen, want dan kan het overgaan in heftiger bijten. Dus niet op reageren!

Het is leuk dat je zo met je vriendje kunt spelen! Laat hem af en toe ook 'winnen' door hem even met het belletje te laten spelen  ;)

Veel plezier met je parkietenvriendje!

Liefs,
Anita en Marisa.

Robin

#2
hey

dat doe ik zeker hij droogt me steeds weer af en neemt al tijd de overwinning mee het belletje dan roep ik bravo en schettert hij 1 of 2 keer maar ik neit weet wrm

vele groetjes

--

srry voor de dubbele post maar ik heb een vraagje van het spiegeltje

als ik het spiegeltje weg neem en het hartje van trosgierst in mijn  hand vliegt ie op wat ie normaal niet meer doet

hoe komt dat?

Je kan je post bewerken :)
Gr J.