Mijn lieve Twister is helaas overleden

Gestart door baasje Twister, februari 27, 2007, 19:36:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

baasje Twister

Hallo allemaal,

Hier een hele verdrietige baasje Twister.......
Vanmiddag om 15.50 uur heeft mijn Twister zijn leven verloren, hij was
pas 1 1/5 jaar en was zo lief en tam, hij ging zelfs voetballen met een katteballetje en
at altijd gezellig op de rand van mijn bord een broodje mee.....


Ik heb voor Twister een kaarsje gebrand en wil jullie vragen dit ook te doen voor
mijn aller...aller...allerliefste vogeltje..
Dat kan hier: http://www.wenskaarsje.nl/conf/kaars.php?id=2104&hash=019a5fd0d7c4b288


Alvast bedankt

Groeten van een zeer verdrietige baasje Twister




Mars

Ochossie, wat vervelend dat Twister is overleden. Heel veel sterkte toegewenst!

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Trippy

Wat vervelend !
Heel heel veel sterkte met het verlies van Twister !  >:(

Groetjes,Ursula

Chicowen

Hee wat een naar nieuws zeg!
Heel veel sterkte!

Liefs Marjolein
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Sara

Wat erg zeg! :(
Ik wil je heel veel sterkte wensen.

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes


karin v h

Wat een triest bericht dat Twister is overleden.
Heel veel sterkte.
Groetjes karin

Joske


Josephine

Wat erg dat Twister is overleden zeg!!! Ik leef met je mee en ik wens je veel sterkte met het verlies.

roha


Kleintjes

Wat naar dat hij overleden is. En nog zo jong ook  :'(
Ook namens ons 6jes heel veel sterkte met 't verlies van je lieve vriendje.

Groetjes, sterkte en liefs van ons aan jou
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Marieke-Tommy

Ook ik wil je veel sterkte wensen.
Gecondoleerd!!! :'(

Heel veel liefs Marieke :(

ibi

echt super veel sterkte met het verlies.
vind het echt lief dat je zo'n virtueel kaarsje laat branden   :) :(

Safrena

Hey Baasje van twsiter

Wat erg is dat voor je, dat je lieverdje overleden is

Ook ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen met dit verlies

Vele groetjes

Mars

En hoe gaat het met Speedy? Is hij al wat beter? Een maand geleden schreef je dat hij ziek was. ik ben wel nieuwsgierig hoe dat nu is, want er is natuurlijk een mogelijkheid dat Twister ziek is geworden van Speedy en dat ook je derde parkietje nu ziek wordt/is.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..


Scotty - Keecko

Ook vanaf hier heel veel sterkte met het verlies van Twister :(

keobnepo

Erg vervelend nieuw dit. Ik weet hoe zwaar het is om je vogeltje te verliezen, bij deze wens ik je heel veel sterkte en ik zal zeker nog een kaarsje aansteken voor je lieve gevleugelde vriend!!

baasje Twister

hoi,

Hartelijk bedankt voor de lieve wensen van jullie. Speedy is nu heel eenzaam zonder Twister. Ik heb gisteravond voor hem nog een kistje gemaakt en zijn favoriete balletje erin gedaan. en ik heb een mooie afscheidsbrief voor mijn schatje gemaakt. ik huil maar steeds terwijl ik pas 11 jaar ben en het verlies van mijn 1 1/2 parkietje  mee heb gemaakt. Met Poekie gaat het ook niet zo goed. je hoort helemaal geen gekeuvel meer. de kooi staat nu leeg en als ik kijk naar die kooi, dan moet ik denken aan wat hij daar voor pret heeft beleeft. Twister was niet ziek. het gebeurde zo: ik was boven met hem aan het spelen. toen  moest hij na enkele uren weer naar beneden, hij wou niet. dus mijn broer had de spiegelbol(waar hij heel vaak op zat) laten schommelen. even later werd hij geplet. en daarna wou hij naar mijn kamer vliegen. maar stootte zijn koppie tegen de deur. toen viel hij op de grond met zijn vleugels wijd. ik bracht hem naar mama en even later deed hij zijn oogjes dicht en was hij gestorven. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Mars

Ow jeetje, wat een vreselijke dood.
Ik wilde het even checken vanwege je topic van laatst.

Heel veel sterkte en geef maar veel liefde aan poekie en speedy.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..