Sweety overleden...

Gestart door Sanne, februari 24, 2007, 09:25:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sanne

Sweety is vannacht in haar slaap overleden  :'(
't arme vechtertje heeft 't toch niet gered  :'(

Ik zal d'r heel erg missen. En Simba en Robin zullen d'r ook erg missen...


Rust in vrede lieve Sweet!

Caradow

Ow Sanne wat rot!!!!!!!!!!!!!!

Je zag het van de week dan misschien al een beetje aankomen, dat ze niet helemaal lekker was maar dan nog...
Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies...

Troost je met de gedachte dat ze de laatste maanden van haar leventje een supertijd heeft gehad en die tijd heeft ze aan jou te danken!
Ooit zullen jullie elkaar weer treffen bij de regenboogbrug!



Mars

De arme schat... Zo hard gevochten en zo lang! Laten we hopen dat Sweety haar rust heeft gevonden vannacht.

Heel veel sterkte, Sanne, we hebben met je meegeleefd toen je haar verzorgde. En we leven mee nu je haar moet missen!


Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Ingrid

Lieve Sanne,

Zoals ik al in een pb naar je schreef, reken je zelf niets aan he?? Je hebt fantastisch voor Sweety gezorgd, en ook al was het kort ze heeft mogen ervaren wat het is een liefdevolle verzorger te hebben!! Vergeet dat niet, meid .
Heel veel sterkte met het verlies van je lieve, bijzondere gele vriendinnetje!

Groetjes, Ingrid

Scotty - Keecko

Ohh nee, wat verschrikkelijk! :'(

Sweety was echt een vechtertje, een dapper vogeltje.
Je hebt alles voor haar gedaan, je hebt haar echt een leuke tijd gegeven.
Twee lieve parkietjes, Simba en Robin, die haar lekker hebben zitten te knuffelen :)
Ik denk dat ze dat heel fijn heeft gevonden!
Wat zou er met haar zijn gebeurd, als jij er niet was geweest om haar te redden, zo goed hebt verzorgd en haar zo'n mooie tijd hebt gegeven!

Heel veel sterkte met het verlies van dappere Sweety! :(

Liefs, Ilse

Mars

Ja, die mooie foto zal ons allemaal bijblijven. Die twee schatjes die jouw derde zitten te kriebelen....

Dat is toch een mooi beeld op ons netvlies.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Caradow

De afgelopen 3 en een halve maand waren de beste van haar leventje, dat is de tijd die jij voor haar gezorgd hebt...

Parkieten-Freak

Oh, Sanne, wat schrik ik hier van......... :(
Wat vind ik dit vreselijk naar voor je. Maar hoe dan ook, door voortreffelijke verzorging die Sweety gehad heeft van jou, is het laatste stukje van haar leventje  goed geweest samen met Simba, Robin en jou.
Ik schrijf je dadelijk nog even een pb Sanne.
Heel veel sterkte!



ibi

heey sanne

super veel sterkte  :(
niemand wil een vogeltjes verliezen en al helemaal niet als hij er zo goed voor gevochten heeft.

:( :( :( :(

groetjes

Chicowen

Hej Sanne,

Wat verschrikkelijk! Gelukkig heeft Sweety de laatste tijd van haar leven in een fijn thuis doorgebracht, waar ze veel liefde en verzorging heeft gekregen, iets wat ze anders niet gehad zou hebben.
Jij hebt haar nog even laten meemaken hoe het is om een goed thuis te hebben.
Heel veel sterkte met dit verlies.

Liefs Marjolein
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Sara

Wat erg Sanne! Ik dacht echt dat het helemaal goed met haar ging komen.. :o
Veel sterkte met dit verlies. :(

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

roha

Hey Sanne,

Wat een vreselijk en onverwacht nieuws!! Getver zeg, erg jammer dat ze niet langer van haar leventje kon genieten.
Heel veel sterkte jullie allemaal met dit grote verlies :(

Hanneke

Sonja

Och nee toch Sanne..... :'(

Wat vind ik dit verschrikkelijk erg voor je......je hebt meer dan je best gedaan voor die kleine dappere Sweety.

Dankzij jou heeft ze toch nog een poosje kunnen ervaren hoe het is om een fijn leventje te hebben, met zo'n liefdevolle verzorgster.

Ontzettend veel sterkte wens ik je toe, om dit verlies van je kleine dappere parkietenmeisje te dragen.
Ook voor Simba en Robin, want zij zullen hun maatje ook wel missen... :(

Groetjes, Sonja.


Monique8736

Ik schrik hier toch wel heel erg van,ik had juist verwacht dat het toch nog wel goed zou komen misschien.Maar als ze in de dierenwinkel had gebleven had ze nog veel eerder zijn overleden,en nu heeft ze nog een paar prachtige,liefdevolle maanden met jou en twee parkietenvriendjes gehad.Sanne,ik wens je heel veel sterkte,je bent heel goed voor haar geweest!

Liefs,Monique

Safrena

Hey sjuh

Ow wat schrok ik toen ik je berichtje las.
Sweety overleden :'(

Ik kan me alleen maar bij de anderen aansluiten, Sweety heeft een goede liefdevol thuis gehad, en is bij jou super goed verzorgd en ze heeft bij jou een gelukkige tijd gehad.

Heel veel sterkte met dit verlies :'(

Vele groetjes

Trippy

Hoi Sanne,

Dit is toch even schrikken hoor.
Maar zoals de rest al zei heeft ze bij jou een mooie tijd gehad.
Heel veel sterkte met het verlies van Sweety.

Groetjes,Ursula

Annika

ach nee  :( Dat kleine vechtertje, maar wat heeft ze de laatste tijd van haar leven een fijn thuis gehad, bij jou en je andere parkietjes. Heel veel sterkte met dit verlies!

Groetjes Annika

Fenixjuh

Hoi,
jeetje, en ik dacht nog wel dat ze het helemaal ging redden dankzij jou! Het is echt verschrikkelijk, maar zoals anderen al aangaven, heb jij alles gedaan, en meer voor Sweety. Sterkte!!

Sanne

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor de steun.

Ik had zo gehoopt dat Sweety net als Simba en Robin weer zou kunnen vliegen etc... maar realistisch was dat natuurlijk niet... 't ging wel even een periode wat beter... maar dat heeft niet zo lang geduurt helaas  :'(
Ze was ook zo eigenwijs deze week.. ze sliep veel maar wou niet onder de rode  lamp. Ook begon ze te krijsen en weg te rennen als ik naar haar toe ging met m'n hand. Daardoor dacht ik dat 't nog wel redelijk met d'r ging en dat ze gewoon niet zo lekker in d'r vel zat... maar misschien heeft ze 't ook wel opgegeven... en 'k kan 't haar niet kwalijk nemen met al die handicaps die ze had... :'(

't is misschien maar beter zo voor haar... 'k zat elke keer weer bij d'r kooitje en 'k vond d'r zo zielig.. als ze probeerde haar pootjes weer een beetje onder d'r lichaampje te krijgen (wanneer ze op de stok zat) schoven ze gelijk weer naar buiten en moest ze als nog op haar buikje steunen...(ze had spreidpootjes) 't leven was gewoon heel zwaar voor haar.... maar nu heeft ze de rust die ze verdient...

'k heb d'r zojuist begraven achter een struik die tegen de flat hier aan staat... :'(

Iedereen nogmaals bedankt voor de steun...
'k zal Sweety nooit vergeten... en 'k hoop dat vooral Simba d'r niet te veel zal missen... Simba was zo gek op Sweety...


Parkieten-Freak

Wat goed Sanne, dat je Sweety begraven hebt. Een waardig afscheid voor dit dappere vogeltje.
Ik kan me zo goed voorstellen dat je haar mist. De 2 weken die ze hier geweest is, heb ik gezien hoe ze genoot van de aanwezigheid van Simba en Robin. Heerlijk vond ze het om even uit de kooi te zijn. Samen met Simba en Robin zat ze op een veilig plaatsje in de parkietenboom.
Sanne, je kunt trots zijn op jezelf en op Sweety. Ook al heeft dit kleine, kanariegele grasparkietje het uiteindelijk niet gered, ze heeft het wel geprobeerd.

Rust zacht lieve Sweety, we hebben zo met je meegeleefd en we zullen je allemaal missen. :(