Parkieten Speelplaats

Gestart door Denise, juli 07, 2005, 19:09:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Denise

ho0jj allemaal,

Ik had een tijdje geleden het idee zelf een lamp te maken. Ik heb het 'geraamte' van mijn lamp, waar eerst een hoes overheen zat gebruikt om een nieuwe originele lamp van te maken. Ik had wat kristallen gekocht, en een parel ketting om rond de lamp te wikkelen en om aan de lamp te hangen, en toen hij af was heb ik hem meteen opgehangen! Hij zag er leuk uit, maar toen ik een maand of 2 een parkietje gekocht had, en hem  voor de eerste keer uit zijn kooi deed, was zijn eerste landingsplaats mijn lamp! hij vond het erg leuk en klom over de parelketting. Dat bracht me op een idee. Ik maakte er gewoon een parkietenlamp van! Ik had een schommel gekocht, en een snoepstaaf, met zaadjes. Die heb ik beiden ook aan de lamp gehangen.
Misschien kunnen jullie dit idee nu ook wel gaan gebruiken!

-xxx- Denise

[verwijderd door de beheerder]

Robin

#1
hey

dat is creativiteit heel mooi en goed gevonden
wat een gelukzak  :D

vele groetjes

Sonja

Hoi Denise,

Leuk! :P
Jippie heeft het wel voor elkaar......... :D

Veel plezier met je kleine vriend. ;)

Groetjes, Sonja.

Ingrid

Hihihi geweldig! Zie Jippie ook vol trots zitten!! Jippie voelt zich vast koning(in) te rijk  :D .

Groetjes, Ingrid

esther

Hey denise.
Wat een super leuk idee, een echte parkietenlamp.
Jippie kan alles mooi in de gaten houden als hij zo lekker hoog zit :)

Groetjes Esther

Safrena

Hey Denise

Wat een leuk idee is dit  :P

Jippie heeft het maar getroffen met zo leuk en origineel speeltje een parkietenlamp  :D

vele groetjes

Jorijn

Een leuk speeltje :D

die parkieten boffen maar :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Missa

Echt leuk, hoe orgineel!!!! Je parkietje zal zeker veel plezier beleven hieraan!!!

Missa

Mariƫlle S

Hey wat grappig. Ik had hetzelfde met mijn nieuwe parkietje. :P

Hij landde ook als eerste op mijn lamp en vond dat wel een leuk plekje. Lekker hoog en droog kan hij alles in de gaten houden. :D

Ik heb er toen maar een laddertje ingehangen en nog wat dingetjes.

Leuk dat jou parkietje ook zo'n eigen lamp heeft.

Veel plezier met je nieuwe vriendje. ;)

Anita & Marisa

Wat ziet dat er geweldig uit!!!  ;)
Mooi gemaakt zeg!!!!
Daar zal je parkietenvriendje zich zeker meer vermaken  :P


Veel liefs,
Anita en Marisa.

Elfje

Bij ons is de lamp ook met stip het meest bezochte plekje in huis, als joep en pino uit de kooi zijn. Het is een 8-armige kroonluchter dus een geweldige speeltuin. De houder van de lampen heb ik afgedekt met een wc-rolletje, want de stukjes verf begonnen er af te komen, het is namelijk een oude lamp van de opa van mijn vriend. Op de website van Joep en Pino kun je een stukje lamp zien.Weblog van Joep & Pino
Denise, je eigen ontworpen lamp is heel mooi!

Groetjes Elfje