Vreemde verliefdheid

Gestart door Rietparkiet, februari 13, 2007, 21:59:44

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rietparkiet

Hoi allemaal,
Wij hebben in onze voiliere grasparkieten en catharinaparkieten. Nou komt het! Een van onze grasparkieten zit in een innige omhelzing met een van de catharinaparkieten en het lijkt erop dat ze een nestkastje aan het uitzoeken zijn. Kunnen wij dit rustig zo laten of moeten we ze toch bij elkaar weghalen anders krijg je misschien wel engelse gras catharina`s.
Graag advies gevraagd.

Groeten Rietparkiet.

Kleintjes

Hmmm.... Dit is zeker n beetje vreemde verliefdheid.

Ik heb dit eerder gehoord alleen dan bij gras en valkparkieten. Jongen komen er meestal niet van omdat het 2 verschillende soorten zijn. Honden en konijnen kun je ook niet kruisen, ook al zijn  ze smoooooooooorverliefd en proberen ze het wel, er komt niks van.

Ben benieuwd of iemand anders ervaring heeft hiermee of raad heeft. Zolang er niks gebeurd (ruzie of zo) zou ik ze gewoon lekker laten flirten en doen. De kans op jongen is zo goed als 0% zover ik weet.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses