speelgoed

Gestart door natasja, februari 11, 2007, 14:01:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

natasja

volgens mij mag je hier reclame maken toch???
nou bij dieren villa ...staat heel veel speelgoed voor de parkiet.....wij hebben hier het parkieten circus besteld voor weinig geld...
www.dierenvilla.nl
groetjessss

PasCa

Oke bedankt ik kon het wel gebruiken ik weet ook nog een andere leuke site alleen weet neit of je dat mag neerzetten..?  ???

Nog effe een keer de regels doorlezen ;)

Parkieten-Freak

Ja hoor, je mag gerust een link plaatsen naar een leuke website zolang het maar met parkietjes te maken heeft  ;)


Josephine

ik kende de site al, maar je brengt me wel op een goed idee om wat nieuw speelgoed aan te schafen, helemaal als ik (waarschijnlijk) binnenkort toch een groot genoege voliere heb kan er wel wat bij!

Maar jij zegt dat je het parkieten circus hebt bestelt? Welke is dat?

Scotty - Keecko

Volgens mij bedoeld natasja met 'parkieten circus' gewoon een heleboel speeltjes :-X

natasja

hoihoi
het parkieten circus staat bij dierenvilla.....dan klik je eerst op parkieten dan op kooien en de eerste is het.....ik vind het niet duur.
groetjesssss

Scotty - Keecko

Oh zo'n parkietencircus :D

Ja, hij is heel leuk hoor! :)
Ik denk dat je parkietje dat vast leuk vindt.
Het is inderdaad niet duur nee.

Groetjes, Ilse

Josephine

oh, die bedoel je dus, hij is inderdaad leuk en ook niet duur!

Groetjes Josephine

PasCa

www.valkparkiet.net

Vind ik wel een leuke site ook niet zo heel erg duur..!! :-X

Josephine

Ja die is inderdaad ook leuk! Ze hebben daar ook jonge parkietjes zie ik, ik dacht dat in deze tijd van het jaar geen jonge meer waren, maar toch wel! Goed dat ik het weet.

Fenixjuh

Hoi,
@ Josephine: ik heb 2 ooms die tropische vogels in hun tuin houden, en ik hoorde ze een maand geleden nog praten, dat de een het niet met de ander eens was om in de winter eieren weg te halen. Ik denk dat dat door het weer van nu komt, dat er nog eieren gelegd worden, omdat veel vogels het nu niet meer als winter zien.
groetjes!!

Josephine

Citaat van: Fenixjuh op februari 13, 2007, 14:46:58
Hoi,
@ Josephine: ik heb 2 ooms die tropische vogels in hun tuin houden, en ik hoorde ze een maand geleden nog praten, dat de een het niet met de ander eens was om in de winter eieren weg te halen. Ik denk dat dat door het weer van nu komt, dat er nog eieren gelegd worden, omdat veel vogels het nu niet meer als winter zien.
groetjes!!
ok, ja dat snap ik. En er zijn volgends mij ook altijd mensen(kwekers) die ook in de wintermaanden kweken alleen dan binnen. (sorry beetje off-topic)

Jetske

geweldige sites! ga er binnenkort eens uitgebreid op kijken of ik voor mijn twee kleintjes leuke speeltjes kan vinden!  ;D