Verkoop Van Tamme Parkieten.

Gestart door mirande, juli 06, 2005, 13:28:43

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mirande

goedemorgen en ik heet mirande.

ik kweek jonge parkieten, en doe ze ook in de verkoop.
heb veel groene , maar hoop andere kleuren voor elkaar te krijgen.
dat vergt veel tijd en energie.
maar ik doe het met veel liefde, heb nu 3 kweekkoppels, en hoop een vierde te maken , als ze willen.
maar dan heb ik een turkwase met lichtgroen en hoop dat dit een mooie kleur gaat worden ,maar ze moeten elkaar wel accepteren.
ze zijn gezond en ik lever alleen goede gezonde parkieten af.
ik verkoop ze wel voor 11 euro , want toen ik eens een witte parkiet kocht , koste hij nu 17,50 centen.
en hij ging dood [helaas].
en ik heb goede parkieten aan mensen kunnen geven die er nu veel plezier van hebben.
wel een toffe forum , eindelijk iets waar ik iets uit kan halen om zelf mijn dingen uit te halen voor vragen die ik nog niet weet.
groetjes mirande. :rolleyes:  :unsure:

Parkieten-Freak

#1
Welkom Mirande op het forum!
Leuk dat je parkietjes kweekt!
Zou je ook kunnen vertellen wat je woonplaats is? Eventueel kunnen leden dan contact opnemen met je!
Succes!


Jorijn

Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

thexfile

:blink: Das niet duur !! , de onze waren allemaal 22,50 van de Dieraland in de Megastores hier in denhaag..... had ik dat geweten.....

Wel als we nog een 4e willen en je hebt nog een leuke die bij het repertoir past wie weet verlijd mij om er nog 1 te nemen...... hihihi....

ja ik heb er echt een zwak voor , mijn vriedin minder ook al was de 1e (de rechtse 7 jaar) van haar en heeft ze mij aangestoken.... maar ze zijn gewoon zooooooo lief dat ik er elke keer wel 1 zou willen mee nemen als ik langs een dierenwinkel kom.... :wubsmiley:

groetjes felix

Anita & Marisa

Hoi hoi,

Leuk dat je parkieten kweekt!
Al kosten ze 100 euro! Parkieten zijn geweldige beesten en ze verdienen allemaal liefde en geluk! En wij hebben het er graag voor over!  ;)

Veel liefs,
Anita en Marisa.

Parkieten-Freak

Ik ook Anita, toch kostte Croky maar 5 Euro.
Maar dat was dan ook een vriendenprijsje ;) ik ken de kweker goed.


Anita & Marisa

Chico was 6 euro  :D, wij hebben hem bij een hobbykweker gehaald.
Maar hij is veel meer waard  ;)
Deze beestjes geven je zoooooooveeel liefde :wub:

Veel liefs,
Anita en Marisa.

Ingrid

Blizzard en Luna heb ik samen voor het vriendenprijsje van 10 euro gekregen. Maar al had ik meer moeten betalen, dan nog had ik ze meegenomen. Wat Anita en Marisa al zeggen, de liefde die je van ze krijgt is onbetaalbaar.

Groetjes, Ingrid

Sonja

Hallo allemaal,

Joepie komt van een goede hobbykweker, en kostte 7,50. Helaas heeft deze kweker om gezondheidsredenen zijn hobby moeten beeindigen.
Pucky komt van een andere kweker (bleek achteraf een hele slechte...... :( ) en kostte 5 euro.

Maar hoe dan ook, wat deze kleine schatjes je geven, is voor geen geld te koop! :wub:

Groetjes, Sonja.

veerle

ik heb mij parkietjes gratis.

een kweker had er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel

Quintaz

Citeerik heb mij parkietjes gratis.

een kweker had er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
[snapback]10268[/snapback]

hah grappig als kweker heb je er nooit teveel :P mijne was 12,50 bij een goede kweker.

Ingrid

Dit onderwerp is gesloten ;).
Wie interesse heeft voor de parkietjes, kan kontakt opnemen met Mirande.

Gr. Ingrid