Lid Van De Maand Juli

Gestart door Safrena, juli 04, 2005, 23:57:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Safrena

Beste leden,


We weten het allemaal: iedereen hier op het forum zorgt heel goed voor het welzijn van zijn/haar parkietje, en daar zijn we ontzettend blij mee.

Echter sommigen onder ons hebben net ietsje meer of iets bijzonders gedaan voor het welzijn van hun gevleugelde vriend(en).
Het gaat dan om een forumlid dat bijzonder goed gehandeld heeft en het belang en welzijn van zijn of haar parkietje(s) voorop stelt.

De beheerders van dit forum willen dan ook iedere maand een forumlid die zo aan het welzijn van zijn/haar parkietje denkt in de belangstelling zetten.

Deze persoon krijgt  namens de beheerders het status "lid van de maand"!

Met vele groetjes,
De beheerders

Dick uit Aruba

Erg leuk!
Met dit ledenbestand kan je wat maandjes vooruit! :-)

Jorijn

dan kunnen we zeker een tijdje vooruit ja, Maar onthoud dat deze status alleen is weggelegd voor iemand die iets bijzoders gedaan heeft met zijn of haar parkietje en het welzijn helemaal voorop steld :D
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Missa

Oh wat een leuk idee!!!!

Missa

Safrena

#4
Beste leden,

We hebben gekozen voor ons 'lid van de maand"  ;)

"lid van de maand" juli wordt:
Carla[/b][/size]

Zij heeft haar parkietje Janne met veel liefde goed verzorgd toen haar gevleugelde vriendin heel erg verwond is geweest met een gevecht van een van haar andere parkietjes.
Zelfs nu nog heeft Janne verzorging nodig door het gevecht is haar snaveltje helemaal beschadigd geweest en zorgt carla ervoor dat dit regelmatig goed wordt bij geknipt zodat het snaveltje weer goed kan komen.
In tussentijd is Janne al hersteld maar ook verliefd geworden op het parkietje Tommy dat  binnenhuis woont bij Carla.
Na de herstel periode wilde janne weer in haar grote voilere en omdat ze nu een koppeltje vormde met Tommy  heeft ze in de eerste plaatst aan het welzijn van haar parkietjes gedacht en ze samen in de voilere gedaan zodat ze niet meer gescheiden moesten worden.
Beide gevleugelde vriendjes genieten nu in de grote voilere van elkaar.

Bedankt namens ons beheerders Carla dat je in de eerste plaats aan het geluk en het welzijn van je parkietjes dacht

vele groetjes
De beheerders

Missa

Proficiat Carla, wat je deed voor je parkietje toont hoeveel je begaan bent met het welzijn van je kromsnaveltje!!!! Je verdient zeker deze titel!!!!

Missa

Parkieten-Freak

Proficiat Carla! Je hebt deze eretitel echt verdiend!!!! :P


Sonja

Hoi Carla,

Van harte gefeliciteerd met deze titel, je hebt hem echt verdiend!!! :)
Zoals jij het welzijn van je parkietjes op de eerste plaats hebt gezet, vind ik helemaal geweldig!
Je bent een echte dierenvriendin!  ;)

Groetjes, Sonja.

esther

Gefeliciteerd met deze onderscheiding (uh zo noem je dat toch)
Ik zou willen dat alle mensen in de wereld zo goed voor hun parkietje zorgen als jij.
Door jou geweldige verzorging is Janne helemaal opgeknapt en heeft ze dan ook nog eens de liefde van haar leven gevonden, Tommy.

Groetjes Esther

Carla

:lol:  :lol:  :lol:  WAW !!! Tof zeg. Nen dikke merci zeg !!
Ik vindt het reuze tof , en een eer, dat ik de spits mag afbijten als eerste 'lid vd maand'. :thumbsupsmiley:  :specool:
Ik denk dat iedere echte dierenvriend het beste voor heeft met zijn dier.
Ik verzorg al mijn dieren met veel liefde en ik krijg ook van al mijn dieren liefde terug en dat is toch het belangrijkste !

Nogmaals BEDANKT !!
Dit doet deugd

Carla

#10
CiteerHoi Carla,

Van harte gefeliciteerd met deze titel, je hebt hem echt verdiend!!! :)
Zoals jij het welzijn van je parkietjes op de eerste plaats hebt gezet, vind ik helemaal geweldig!
Je bent een echte dierenvriendin!  ;)

Groetjes, Sonja.
[snapback]6685[/snapback]

Ook aan jou een dikke proficiat met jou titiel !!
Groetjes Carla Jij ook esther

Sonja

CiteerOok aan jou een dikke proficiat met jou titiel !!
Groetjes Carla
[snapback]6693[/snapback]
Hoi Carla,

Dank je wel!  :)
Enne....ga zo door, met je parkietjes! Ze zitten op rozen, bij jou!  ;)

Groetjes, Sonja.

Dick uit Aruba

#12
Nou Carla, je hebt het verdiend hoor meisje! Ga zeker zo door...maar dat is voor jou toch geen probleem dacht ik zo.

:)

Carla

#13
Van mij mogen ze onder jou plakkaatje van expert, volgende maand het plakkaatje lid van de maand erbij hangen. Jij hebt al meerdere malen je groot hart voor je parkieten getoont !! En de zorg die je destijds besteedt hebt aan Keetje en de twee andere parkietje die verwaarloost waren dat verdient zeker een dikke pluim !! :thumbsupsmileyanim:

Sonja

......je haalt me de woorden uit de mond, Carla! :P

Groetjes, Sonja.

Anita & Marisa

Van harte gefeliciteerd met deze eretitel, Carla!
Het is geweldig wat je voor je parkietje gedaan hebt  ;)

Heel veel liefs,
Anita en Marisa.

Goofie

Hoi Carla,

Hartelijk gefeliciteerd met je titel!!
Een heel erg leuk idee beheerders!  :D  

Groetjes, Debbie en Goofie

Mariëlle S

VAN HARTE GEVLEUGELICEERD MET JE ONDERSCHEIDING!!!!!!!!!! :thumbsupsmiley:

En je mag nog wel de spits afbijten ook. Wat een eer. l

Veel geluk met je parkietjes en vooral met Janne en Tommy

Parkieten-Freak

En binnenkort komt er weer een lid van de maand bij!!!! :D
Het wordt weer spannend mensen! :D