Expert-forumleden

Gestart door Parkieten-Freak, juli 04, 2005, 23:23:20

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Beste forumleden,
De beheerders van het "Parkieten-Freak en Donkey online" forum, gaan binnenkort een nieuwe status voor een kleine groep leden instellen.
Deze leden zullen de status "expert-lid" krijgen.
Dit doen we omdat deze leden erg veel kennis over grasparkieten hebben en vaak ook erg ervaren zijn in de omgang met deze kleine kromsnaveltjes.

We zijn erg blij met alle leden die we hebben. Het maakt niet uit hoeveel kennis je hebt, iedereen is van harte welkom!
Het aantal forumleden groeit nog elke dag, en zonder al de antwoorden die jullie allemaal geven zou dit forum geen bestaansrecht hebben.

Toch zijn er een aantal forumleden die wij graag in het zonnetje willen zetten.
Hun geweldige kennis brengt dit forum naar een hoger peil, en dat is waar wij als beheerders heel erg blij mee zijn.
Wij hebben besloten om op dit moment een viertal leden deze status toe te kennen, uitbreiding daarvan is zeker mogelijk.
We houden nog heel even geheim wie deze forumleden zijn, totdat Jorijn de kleine bannertjes klaar heeft, die onder hun avatar gaan prijken......... :P
Nog eventjes wachten dus! :)

Met vriendelijke groeten,
De beheerders van "Parkieten-Freak en Donkey Online".


Jorijn

Alle voorbereidingen zijn getroffen :D  :thumbsupsmiley:

Deze experts krijgen een mooi blauw kleurtje in de 'wie is er online' lijst. En een mooi bannertje onder zijn of haar naam.

Parkieten-Freak! Kom maar met het lijstje :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Parkieten-Freak

#2
Yep! De lijst is klaar.
Mag het al bekend gemaakt worden, of nog niet :D ???
(Even de spanning opvoeren ;) )


Parkieten-Freak

#3
En hier volgen dan de namen van onze experts:

Dick (uit Aruba)
Sonja
Ingrid
Esther (www.parkietenplezier.tk)


Onze hartelijke dank voor al die voortreffelijke antwoorden die jullie geven op het forum en voor jullie inzet!!!
De beheerders van Parkieten-Freak en Donkey Online willen jullie bij deze dan ook van harte feliciteren!!!! :P


Jorijn

Zoals jullie nu zien hangt er een mooie banner onder jullie naam te pronken, en jullie zijn niet te vergeten uit de 'wie is er online' lijst met jullie blauwe kleur :D
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Sonja

#5
Hallo beheerders!

Goh, wat een eer, dat ik deze titel van jullie heb gekregen, ik word er verlegen van........ :blush: En wat een mooie banner!!
Hartstikke bedankt voor het vertrouwen, dat jullie hebben in de antwoorden die ik geef. Mede door dit forum ben ik nog veel meer te weten gekomen, over onze lieve kleine kromsnaveltjes. Een complimentje naar jullie is dan ook wel op zijn plaats, vind ik. Bij deze dus!!  ;)
Natuurlijk blijf ik mijn uiterste best doen!  :D

Dick, Ingrid en Esther: Jullie ook van harte gefeliciteerd, met jullie nieuwe titel!!! :P

Heel veel groetjes, voor jullie allemaal! :D

Sonja.

Missa

Proficiat voor alle vier!!!!! Jullie verdienen het echt!!!!!

Missa

esther

#7
Hey wat leuk
Ik zie het nu pas...
Wat een eer om deze titel te krijgen, zoveel berichtjes heb ik nog niet op mijn naam staan maar ik vind het ontzettend leuk om ervaringen te delen met parkietenliefhebbers en de mensen een beetje te kunnen adviseren met de kennis die ik hebt opgedaan door die lieve parkietjes.

De andere experts  :D allemaal gefeliciteerd met jullie nieuw titel
Dat we zo door mogen gaan.
En beheerders bedankt he!

Ik draag bij deze mijn titel op aan alle parkietjes, zonder hun hadden wij dit niet bereikt :lol:

Groetjes Esther

Parkieten-Freak

Ook gefeliciteerd Esther, jij hebt immers al heel wat forumervaring in huis!
We zijn altijd blij met antwoorden van jouw kant! :P


esther

#9
Bedankt freaky  B)
Wat zie ik daar steek jij je tong naar me uit... toch wel lief bedoeld he :lol:

Hihihi, ja het is lief bedoelt hoor! Ik vind dat rode tongetje gewoon zo ontzettend grappig....
Gr. Anneke



Het forum is erg mooi geworden, erg leuk zo met jullie creatieve uitspattingen zoals de wedstrijden en de titels... ga zo door

Sonja

#10
Helemaal mee eens, Esther!

Hartstikke leuk, dat er steeds weer nieuwe dingen worden bedacht, helemaal top!  :thumbsupsmiley:

Beheerders, nogmaals dank..... :)  (ook namens Joepie & Pucky  :P )

Groetjes, Sonja.

Dick uit Aruba

Laat ik maar als eerste zeggen: Sonja, Ingrid en Esther gefeliciteerd met jullie welverdiende eretitel.

Goh...ik ben er een beetje verlegen van.

Wat kan ik zeggen.....heel erg leuk!

BEDANKT!!!  :thumbsupsmiley:

...ook gaan er nog 24 + 1 tjilps, tweets, kweters en fluitjes van dank richting het staf van dit forum voor jullie merkwardige prestaties.  :lol:

Ingrid

#12
Dick, Esther en Sonja, van harte gefeliciteerd met jullie welverdiende titel!

Euh, ik ben aangenaam verrast om te lezen dat ik ook de titel van expert heb gekregen  :o . Ik heb zelf het gevoel nog heel veel te moeten leren over kromsnaveltjes, vandaar ook mijn aanmelding op dit fantastische forum.
Desalniettemin vind ik het een hele grote eer om als lid de expert-groep te mogen versterken  :blush: .

Bedankt voor jullie vertrouwen!!

Groetjes, Ingrid

Parkieten-Freak

Proficiat Dick en Ingrid!
Ook jullie hebben beiden hebben het forum met vele waardevolle antwoorden, raad en tips versterkt, waarvoor ik jullie hartelijk wil danken! :D
De titel "expert" pas dan ook uitstekend bij jullie, net zoals bij Sonja en Esther! ;)


Safrena

Hoi,

Proficiat Dick, Sonja, Ingrid en Esther :thumbsupsmileyanim:

Zoals ook parkietenfreak al zei: jullie verdienen zeker deze titel ;)  

We zijn blij met zo experts en met al onze andere leden op ons forum :)

Dankzij  jullie allen met vragen en antwoorden kan dit forum blijven bestaan en daar zijn we heel blij om ;)

Bedankt

Vele groetjes

Anita & Marisa

Hoi Dick, Esther, Sonja en Ingrid.

Van harte gefeliciteerd met jullie eretitel! Jullie hebben hem verdient  ;) !

Heel veel liefs,
Anita en Marisa.

Meltjuh

Gefeliciteerd allemaal  :D

Robin

fluitende groetjes voor alle experts

Sara

Dat ieders wijsheid over parkietjes op het forum mag blijven groeien!En proficiat met jullie mooie titel als expert! ;)
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes