idee speelgoed

Gestart door karin v h, februari 01, 2007, 18:43:54

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

karin v h

Bij het kijken van onderstaande 2 filmpjes ontdekte ik een ontzettend leuk en goedkoop speelgoedje waar je parkietje uren zoet mee kan zijn. Je kunt er zelfs de speeltjes inhangen die in de la liggen....
Leuk idee zo'n mand ga er morgen meteen eentje kopen deze zijn vast goed te koop bij xenox of de hema of i.d.

http://www.youtube.com/watch?v=-zvajFtHpG8&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=ZpIXQPyL8Ks&mode=related&search=

Groetjes karin.

Scotty - Keecko

Hoi Karin,

Ja, inderdaad leuk zo'n mand en dan zo'n schommeltje eraan hangen en belletjes :)
Ik ga ook even kijken of ik zoiets vind ;)

Off-topic:
Wel wat gevaarlijk, zo'n grote bak met water :( Straks zijn die vleugeltjes zo nat, dat hij er niet meer uit kan komen...

Groetjes, Ilse

DarkWolf

Die mand is wel super ;D Ik denk dat we thuis in een of andere kast wel zoiets hebben staan, en aangezien Falkor zot is van belletjes komt dat wel goed uit.
Die bak water vind ik zelf heel gevaarlijk, ik ben mss beetje overbezorgt maar ik zou meteen gaan denken dat de parkiet gaat verdrinken ofzo. Ik hou mijn parkiet ook niet onder de kraan, uit schrik dat hij verkouden gaat worden ofzo! (want hij haat het om gepakt te worden, dus hem in een handdoek wikkelen is ook onmogelijk)

karin v h

Hallo Allemaal,
Die bak water zat ook in dit filmpje maar het gaat er mij alleen maar om om jullie de mand nog een keertje van een andere kant te laten zien - anders denken jullie dat ik mijn parkietjes wil laten zwemmen.

Het is dus puur om het mandje - misschien heeft er iemand nog een kerstmandje staan ;D
Groetjes karin

marretje

Ik vind het mandje superleuk gemaakt. Ik zou daar niet opgekomen zijn. Misschien ook maar even snuffelen of ik zo een mandje heb staan. Ik vraag me alleen af of dat gekleurde riet geen kwaad zou kunnen. De popje hier verbouwen nogal eens wat.

karin v h

Hallo Marretje,
Ik zou zeker geen gekleurd riet nemen. Neem gewoon naturel dat kan zeker geen kwaad - hebben ze tenminste weer wat te slopen (bij mij ook!) ;D
Groetjes karin

Mars

Maar meestal is het riet gelakt toch? Vinden jullie dat niet eng?

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

marretje

Ik dacht daar ook al aan Marcia en ik moet je zeggen dat ik het ook eng vind om gelakt riet te geven. Maar ik ben een bangerd wat dat betreft. :P

karin v h

Er is ook veel ongelakt riet alleen zit je dan waarschijnlijk bij de duurdere zaken - zoals bijv. Dille en Kamille (oei - reclame!).
Maar als je goed oplet is dat heus wel te krijgen - vooral tegen bijv. de Pasen.... :P
Groetjes karin