Webwinkel

Gestart door Cutie_lover, januari 31, 2007, 20:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cutie_lover

Hoihoi

Misschien raar, maar iedereen plaatst hier de link www.goedkoperkanniet.com, terwijl die eigenlijk best wel moeilijk is.. En duur.. www.dibeno.nl verkoopt exact hetzelfde ( kreeg link van goedkoperkanniet ) alleen heeft soms wat meer en goedkoper, en levert..

Groetjes

Kleintjes

De site van GKN (goedkoper kan niet) is verbeterd en overzichtelijker geworden intussen, weet niet of je al op de hoogte was hiervan, De prijzen maken eigenlijk niet veel uit als je ze vergelijkt. Dibeno heeft de oude schuine foto's nog, GKN heeft ze aangepast en de foto's zijn nu recht.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

lidy64

Ik heb gisteren een kooi besteld bij Dibeno en wat viel me op?........Goedkoperkaniet en Dibeno zijn precies hetzelfde bedrijf!!! Na de bevesting van mijn bestelling zag ik namelijk ook Goedkoperkanniet staan op het formulier. Dus blijkbaar vallen ze beide onder dezelfde firma.
Maakt me niet uit, zolang mijn bestelling maar in orde komt :P

Ingrid

Goedkoperkanniet werkt volgens een agentschapformule ;). Zij leveren aan diverse dierenwinkels. Het verschil is dan dat je niet rechtstreeks bij GKN bestelt, maar in feite via een tussenpersoon.

Cutie_lover

Citaat van: lidy64 op februari 19, 2007, 14:08:56
Ik heb gisteren een kooi besteld bij Dibeno en wat viel me op?........Goedkoperkaniet en Dibeno zijn precies hetzelfde bedrijf!!! Na de bevesting van mijn bestelling zag ik namelijk ook Goedkoperkanniet staan op het formulier. Dus blijkbaar vallen ze beide onder dezelfde firma.
Maakt me niet uit, zolang mijn bestelling maar in orde komt :P
Dat viel mij ook al op :P De site van Dibeno kreeg ik dan ook van GKN. Het enigste verschil is dat Dibeno levert aan particulieren, en GKN aan dierenwinkels.

Caradow

Ik zou het Dierenwarenhuis willen promoten hier. Ik heb hier vorige week een blok (en nog wat andere dingetjes) besteld. Er worden geen verzendkosten doorberekend, minimale bestelbedrag is wel 25 Euro.

Ik heb gisteren gebeld om te vragen hoe de status van mijn bestelling was, hoewel de levertijd van 5 werkdagen nog niet om was. Niet om vervelend en ongeduldig te doen, maar omdat ik recent nog een minder goede ervaring heb gehad met een webwinkel en omdat ik toch graag dat blok zsm wil hebben gezien het plukverhaal van Cocootje. Er is dus een 06 nummer die je kunt bellen en ik kreeg gelijk een hele aardige dame aan de lijn. Ze had op dat moment geen gegevens bij de hand, maar wist wel de bestelling welke ik bedoelde. Ze gaf gelijk al aan dat de ze mij zou hebben gebeld 's avonds omdat er een speeltje niet op voorraad was en dat ze zou overleggen of ze de rest vast moest opsturen.

Vandaag belde ze mij op. Ze dacht dat ze mij gisteren over een kanarie had horen praten en vroeg zich af of het bestelde blok voor een kanarie was. Verteld dat het een grasje is bla bla bla. Dus het was in orde en het pakketje kan ik morgen met de post verwachten..

Ok, ik heb nog niks binnen, maar denk dat de service al bewezen is :)

Chicowen

Ook ik heb goede ervaringen met www.dierenwarenhuis.nl
Ik heb hier laatst nog wat speeltjes besteld en ik heb hier ook mijn kooi vandaan. Beide werden ze vrij snel bezorgd, netjes verpakt en ook hebben ze een goede service. (wij belden ook nadat we besteld hadden, aangezien we heel graag wilde dat de kooi op een vrijdag bezorgt zou worden, aangezien we dan vrij waren en we de zaterdag Chico op wilden gaan halen en de kooi werd inderdaad netjes op vrijdag bezorgt)
Super service en inderdaad worden er geen verzendkosten berekend, wat ik ook een groot voordeel vind.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.