Sandraspetsparadise

Gestart door jeroen, juli 04, 2005, 12:10:43

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

jeroen

heeft er iemand ervaring met het bestellen van spullen op sandraspetsparadise??  word het daar optijd en goed geleverd ??
ik ben namelijk een beetje huiverig met dingen bestellen via internet

Jorijn

Citeerheeft er iemand ervaring met het bestellen van spullen op sandraspetsparadise??  word het daar optijd en goed geleverd ??
ik ben namelijk een beetje huiverig met dingen bestellen via internet
[snapback]6594[/snapback]

Naar mate ik gehoord heb van andere word alle netjes op tijd geleverd. :)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Sonja

#2
Hoi Jeroen,

Bij Sandra's Pets Paradise kun je met een gerust hart een bestelling doen.
Ik was een poos geleden op zoek naar een nieuw speelgoedwagentje voor mijn parkiet, en dat heeft ze speciaal voor mij besteld, terwijl de site (toen nog) onder constructie was. Als dat geen service is........ :)
Persoonlijk ben ik heel tevreden over deze site.

Groetjes, Sonja.

jeroen

CiteerHoi Jeroen,

Bij Sandra's Pets Paradise kun je met een gerust hart een bestelling doen.
Ik was een poos geleden op zoek naar een nieuw speelgoedwagentje voor mijn parkiet, en dat heeft ze speciaal voor mij besteld, terwijl de site (toen nog) onder constructie was. Als dat geen service is........ :)
Persoonlijk ben ik heel tevreden over deze site.

Groetjes, Sonja.
[snapback]6597[/snapback]

oke gelukkig ik heb nl slechte ervaringen met producten bestellen via internet en ook thuis leveren ....... maar dan ga ik bestellen

Elfje

Je kunt gerust daar bestellen. ik heb ook parkietenautootjes besteld bij haar en alles ging prima en het was ook snel in huis (nadat ze het zelf had binnengekregen).

Ik ga zeker vaker iets kopen, want ze heeft een groot assortiment parkieten-spul.

Liefs Elfje

Anita & Marisa

Hoi hoi,

Wij hebben ook besteld bij haar (voor alle forumbeheerders). Vijf parkietenwagentjes!
Ze moeste deze inderdaad eerst bestellen. Ze heeft ons gezegd wanneer ze binnen waren en ons via internet de benodigde gegevens (rekeningnummer e.d.) gestuurd. We hebben het geld over gemaakt en 3 dagen later hadden we de wagentjes binnen! Met een overzichtsformulier e.d.

Dus het is een aanrader  ;)

Veel liefs,
Anita en Marisa.