Sponsor mij bij de zeehondencreche!

Gestart door Moppers, januari 24, 2007, 20:20:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Moppers

Beste allemaal,
Misschien is dit hier niet op zijn plaats, het gaat immers niet over parkieten, maar het is te proberen. We zijn namelijk allemaal dierenliefhebbers en daarom wil ik graag een beroep op jullie doen.

Ik wil namelijk graag jullie hulp inschakelen. Jullie kennen allemaal waarschijnlijk de zeehondencreche in Pieterburen wel. Op dit moment zitten daar zo'n 200 zeehonden opgevangen. Het grootste deel daarvan bestaat uit huilers: jonge zeehonden die door de hevige weersomstandigheden van de afgelopen maand hun moeder zijn kwijtgeraakt, maar die nog niet op zichzelf kunnen overleven. Dat zijn dus ineens heel veel dieren die allemaal verzorging nodig hebben. Met hun normale hoeveelheid arbeidskracht en financiele voorzieningen redt de zeehondencreche dat niet.
Ik ga daarom volgende week maandag tot en met vrijdag daar als vrijwilliger aan de slag. En dan komt nu het punt waarop ik zoveel mogelijk mensen probeer te bereiken:

Ik wil graag zoveel mogelijk mensen bereid krijgen mij te sponsoren. Ik ga geen kilometers rennen voor het goede doel, ik ga daadwerkelijk aan de slag. En ik zou het fantastisch vinden als mensen mij daarvoor willen sponsoren. Bijvoorbeeld met 10 cent per uur dat ik er werk. Of 2 euro per dag. Verzin het zelf maar, iedere cent komt van pas. En iedere cent die ik daarmee bij elkaar weet te verzamelen, gaat naar de zeehondencreche.

Ik wil jullie dus vragen: wil je mij sponsoren?


Ik kan me voorstellen dat mensen hier niet zomaar geld naar mij over willen maken. We kennen elkaar immers niet persoonlijk. Daarom stel ik voor de geinteresseerden het volgende voor:
Stuur mij een pb-tje met daarin je emailadres. Geef daarin aan of je naar mij, of direkt naar de creche wil overmaken. Via je emailadres probeer ik je dan tijdens mijn week daar zo goed mogelijk op de hoogte te houden (waarschijnlijk via een tussenpersoon die de mailtjes voor mij verstuurt), en stuur ik je eventueel de gegevens van mijn giro door.

De girogegevens van de zeehondencreche:
Zeehondencrèche Lenie 't Hart
Pieterburen
giro 8020

Alvast hartelijk dank!

Jorijn

Hallo,

Allereerst wil ik even duidelijk maken dat dit niet de bedoeling is van het forum.
Toch vind ik het goed dat je jezelf inzet voor deze dieren.

Ik zal het topic niet verwijderen, maar een slotje is op zijn plaats.
Mensen die Moppers hierin willen steunen, voel jezelf vrij dit via PM verder af te spreken.

Jorijn
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com