Parkieten Spulletjes

Gestart door deborah, juli 04, 2005, 09:47:03

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

deborah

Bij de blokker kan je nu leuke Parkieten- Beeltjes kopen.
Ik kwam er 2 weken per toeval achter.
Zie foto voor wat ik bedoel, sorry voor de slechte kwaliteit ik maakte het met de webcame.

[verwijderd door de beheerder]

esther

#1
Hey wat leuk.
Ik ga eens kijken of ze die hier ook hebben.
Parkietjes heb ik eigenlijk genoeg maar eentje erbij die geen rotzooi maakt is ook wel leuk voor de verandering ;)

Groetjes Esther

deborah

Hihi dat ze geen rommel maken is een ding dat zeker is.
Ze houden het netter dan de parkieten zelf :P

opal, sitah en misty

hoi

ik heb twee van die parkietjes een blauwe en een wild kleur ze zijn echt heel mooi

groetjes yvo

opal, sitah, misty en mikaela

Anita & Marisa

Toen ons parkietje Kiery overleden was, kregen we van onze tante ook zo'n beeldje (deze was een stukje kleiner). Ze leken precies op elkaar en het is een mooi aandenken  ;)

Veel liefs,
Anita en Marisa.

deborah

Ik vind het ook erg leuk, en vind het jammer dat het er maar in 2 kleuren is..

Robin

hey wat leuk

ik ga ook eens kijken mijn ma houdt van beeldjes maakt neit uit wat dus ik zal er zeker krijgen ;)

Vele groetjes

Jorijn

Ik haal er waarschijnlijk ook nog een vandeweek. Kijken of ze die net zo leuk vinden als de plastic tweety :P
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Missa

Ik heb dat bij ons in Belgiƫ ook gezocht maar ik vind het niet!!!! Ik vind het heeeel jammer!!! :(

Missa

Robin

hey

dat is spijtig dat ze die niet hebben in Belgiƫ dat beteketn dat ik er ook geen kan hebben :(

vele groetjes

Hanney

hah  ik heb zo'n groene van mijn moeder gekregen als voorproefje voor een echte :P
zijn inderdaad heel leuk!

Denise

ho0jj!!

Ja ik heb ook die parkieten beeldjes in blokker gezien en er meteen een gekocht! : :P ze zijn erg leuk!

-xxx- Denise

deborah

Misschien is er iemand in Nederland die hem naar je toe kan zenden...

Parakiki

Ik heb ze in de blokker ook gezien en er waren ook grote erbij volgens mij( :questionmark: )