Gevraagd: Grasparkietje

Gestart door Safrena, juli 03, 2005, 16:19:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Safrena

Hoi

Deze mail heb ik vandaag ontvangen

CiteerHallo,

Ik heb problemen met het zoeken naar kwekers van de hollandse grasparkiet (kleine variant). Bijna niemand weet kwekers te weten van deze parkieten. Ik heb zelf namelijk al 1 hollandse en wil er graag een jonge tweede bij hebben. Weet u misschien mensen die deze hollandse grasparkieten kweken?

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groeten,

Als iemand een kweker weet horen we het graag

vele groetjes

mirande

hoi ik heet mirande ik kweek zelf parkieten , en probeer ze ook tam af te leveren .
zoals je mischien weet mogen ze met 6 weken weg .ik heb 3 kweek koppels en verkoop ze wel , van dat geld haal ik weer voer als je begrijp wat ik bedoel
iedereen geeft weer ander voer , dus ze krijgen van mij gevarieerd.
heb er al weer zes in aanbieding en die hebben als ze zijn geboren al een goed tehuis en dan hoop ik weer verder te gaan met een nieuw koppel , die moeten elkaaar nog een beetje leren kennen.
moet zelf nog best een hoop leren hoor , weet ook nog niet alles.
vandaar dat dit forum best handig is.
zal hier vaker op komen , en hoop er een hoop uit te halen, om als ik zelf iets niet weet er info uit te halen. ik heb zelf veel groene parkieten, en heb van mijn vriendin 2 parkieten gehad  men/vrouw om incest te voorkomen.en van een andere vriendin te leen een man.en hoop dat ik ze aan elkaar kan koppelen.
14 parkieten heb ik er en 1 daarvan is huisparkiet de rest is voor de kweek.
heb wel veel geleerd van een overbuurman [parkieten houder] en soms ga ik wel weer even langs om iets te vragen.hij is ermee gestopt en ik heb 5 parkieten van hem gehad ,omdat hj wist dat ik ermee door wilde gaan .
groetjes mirande