Jonge grasparkietjes gezocht

Gestart door sas1324, januari 18, 2007, 12:26:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sas1324

Hoihoi,

Jullie weten allemaal misschien nog wel dat onze Dennis in december plotseling overleed. Nu zijn mijn ma (daar zijn ze eigenlijk voor) en ik toch wel weer rustig aan het kijken naar jonge parkietjes. Nu nemen we er twee, dat is ook leuker voor ze denken we. We zijn ook weleens weg overdag dus dan hebben ze ook plezier van elkaar :) Nu heb ik al heel marktplaats afgestruind, zelf zoekvraag neergezet en ik krijg lieve reacties van betrouwbare adressen (vaak een website erbij enzo met foto's) maar het is allemaal zo ver weg! Weet iemand misschien een adres in de buurt van Almere? Of in het Gooi mag ook. Of iemand die ze zelf heeft misschien :)

groetjes Saskia

Lijntje

Nee, ik weet helaas niks voor je. Toen ik mijn 1e parkietje ging halen moest ik ook naar Rotterdam Noord en ik woon zelf in Gouda. Je zou natuurlijk in een dierenwinkel kunnen kijken, maar als je liever bij een kweker je vogeltjes wil halen dan zal je waarschijnlijk wat verder weg moeten kijken..

lief-hebber

Hoi Saskia.
Ik ben in het bezit van een voliere, dus als je het niet erg vindt om wat verder te rijden ben ik het juiste adres.
Ik woon namelijk in Anna Paulowna, en ik durf te wedden dat ik van de zomer weer om kom in de jonge gras-en valkparkieten.
Laat maar even wat van je horen.
           Groetjes lief-hebber.