2 nieuwe aanwinsten

Gestart door paooltje, januari 14, 2007, 15:54:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

paooltje

Hallo,

Het is al een tijdje geleden dat jullie wat van mij gehoord hebben, mijn excuses hiervoor.

Sinds vanmiddag hebben we 2 grasparkietjes erbij... Ze moesten weg bij de vorige eigenaresse omdat ze teveel herrie maakte en zij daar niet tegen kon! We hebben ze met al kooi en al GRATIS gekregen. Ik heb ze nog niet echt herrie horen maken.... Ze zitten in een grote kooi, maar zonder speeltjes, dus die heb ik er vanmiddag direct ingehangen en morgen ga ik nog meer speeltjes kopen.

De blauwe is een Man ( denk ik) heeft een paarse neusdop ( de vorige eigenaresse zei dat ze het beestje voor pop had gekocht toen ie nog maar een week of 6/8 was) en de lila kleurige is een echte man ( blauwe neusdop).
Het is de bedoeling dat ze nu binnen blijven, maar half mei verhuizen naar de buiten voliere.
Ook heb ik nog geen namen, ik weet zo gauw even niets, ik ga dus druk aan de gang en zodra ik wat weet, laat ik het jullie wel weten. ;)

Ik vindt ook dat ze erg mager zijn en heb ze al Xtra-vital gegeven.

Groetjes, Paola

Hallo,

Ik ben er uit hoor....
Het wordt Sjors en Sjimmie....

Ze kwetteren heeel zachtjes, totaal niet storend! Maar ja, iedereen is anders he?
Ze zijn ongeveer een maand of 7 en niet tam.

Groetjes, Paola

Berichtjes samengevoegd. Gr. Ingrid

Mars

Hoi Paola,

Goed dat je ze opvangt, ze zullen het vast erg fijn bij je hebben.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

paooltje

Hoi,

Nou het gaat goed met Sjors en Sjimmie. Bij de vorige eigenaresse heette ze Knabbel en Babbel, dat vindt ik eigenlijk ook wel erg leuk, wat vinden jullie leuker????

Ik hoor ze echt niet, ze tjilpen heel zachtjes...
Het zou kunnen dat ze nog moeten wennen en dan als ze eenmaal gewend zijn de hel los gaat barsten (hihihihihihhihihi)....
Ze hebben al gegeten ook, heb ik niet gezien, maar onder het etensbakje liggen lege hulsjes en ze hebben ook lekker trosgierst gegeten ( dat heb ik wel gezien)...

Als ik voor de kooi sta dan blijven ze rustig zitten, maar als ik met mijn hand in de kooi kom, dan gaan ze wel weg...

Groetjes, Paola

Trippy

Wat goed dat je ze hebt opgevangen  ;D
Ik zelf vindt sjors en sjimmi leuker want bij knabbel en babbel moet ik steeds denken aande eekhoorns
Maar ls ze naar knabbele en babbel luisteren is dat denk ik niet meer echt aan te passen  ;)

ibi

sjors en sjimmie ik ben het met trippy eens knabbel en babbel meer een knaagdieren naam .
of lilo&stich is ook wel leuk mar het is jou keuze 8) ;)

paooltje

Hoi,

Nou ze luisteren niet naar Knabbel en Babbel volgens de vorige eigenaresse dan. Ja, natuurlijk hebben jullie helemaal gelijk dat de namen knaagdierennamen zijn.

Het blijft dus Sjors en Sjimmie

Groetjes, Paola

Trippy

#6
Hier ben ik het helemaal mee eens  ;D
Veel plezier !!!!!

Groetjes,Ursula

Let op dat dit hier
geen chatten word
ge Safrena

paooltje

Hallo,

Ik ben zoooooo blij, want Sjors en Sjimmie eten trosgierst uit mijn hand....Ze vinden mijn hand nog wel heeeel erg eng, maar het begin is er! Sjimmie (de blauwe)is een durfal en Sjors is nog een beetje verlegen, maar ik hoop dat het nog gaat komen.... Ik ga mijn best doen in ieder geval... VIndt het best wel al snel, want ze zijn hier nog maar 5 dagen.
Dit wilde ik even met jullie delen!

Groetjes, Paola

Sam

Ik vind de namen sjors en sjimmie erg leuk en wat goed dat ze trosgierst uit je hand eten!!!
Geniet lekker van je beestjes en wat fijn dat ze bij jou een nieuw, fijn thuis hebben gevonden.