Knuffelparkiet WNF is te koop!

Gestart door Cutie_lover, januari 05, 2007, 16:28:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Kleintjes

Citaat van: Kleintjes op augustus 27, 2007, 10:34:24
Hoihoi,

onder voorbehoud wil ik alvast 'n blauwe reserveren. Ik laat straks nog even weten of m'n wederhelft (ook wel sponsor hihihi) 't ermee eens is.
Ik doe dit even zo omdat ik dan alvast iets gemeld heb, de vorige keer was ik ook te laat hihi. Dus, als 't mag, wil ik 't even zo doen. Straks komt er nog 'n bevestiging. Waarschijnlijk via PB en hier, dan is iedereen op de hoogte.

Groetjes en liefs van ons aan jullie

Bij deze graag bevestigen  :D Mano (m'n vriend dus) vond 't goed  ;D

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Idske

Ik heb nu nog 1 groene over.

PF krijgt een groene
Safrena een blauwe
Kleintjes een blauwe

Korte bevestiging vanuit mijn werk, Kahlan, ik pb je het nummer.

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Meltjuh


Idske

Hey Meltjuh!

Dat kan ik heb nog 1 groene over!

Wil je mij je adres pb-en?

Ze zijn nu allemaal weg! Kijk maar ze kruipen de envelop al in... :P


Groetjes Idske

[verwijderd door de beheerder]
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Idske

Ik woon vlakbij de grens, ik kom regelmatig in Gronau en ga zo goed als zeker wel naar de kerstmarkt in Munster. Als ik ze tegen kom, neem ik ze weer mee! Had er graag meer mee willen nemen uit Berlijn maar dat was financieel helaas onmogelijk. :(

De parkietjes zitten in hun envelop, ik hoef uiteindelijk morgen toch niet te werken zoals ik eerst tegen Safrena zei, dus gaan ze morgen op de post.

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Parkieten-Freak

Spannend Idske! Ik ga woensdag gewoon voor de brievenbus liggen. :P


Kleintjes

Hoihoi,

leuke foto zeg  :D!!

Laat je me wel nog even weten hoeveel er naar wie en waar moet? (Voor niks gaat de zon op he, hihihi)
Ik had je dit al ge-pb'd, maar ik denk: vraag 't hier nog maar eens hihihi.

Groetjes en liefs van ons aan jullie

ps. Ik bedoel dus Euro's he? hihihi
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Idske

Ik ga ze zo naar het postkantoor brengen, daarna horen jullie van mij. :D

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Corien

1 parkietje is 35 gram = €0,88

Safrena

Citaat van: Corien op augustus 28, 2007, 11:11:53
1 parkietje is 35 gram = €0,88

Hey Corien

Dat zal naar Belgie wel iets meer zijn  dan 0,88  ;)

@Idske
Ik kijk al uit naar de knuffel en je pb  ;)

Vele groetjes

Kahlan

En voor iedereen die ook graag een parkietje wil:

Het gaat om de teddy-hermann wellensittich 13 cm. Als je daarop googled, dan kom je uit op diverse duitse websites die ze verkopen (en verzenden naar Nederland.) O.a. http://www.nicy-versand.de/ en http://www.rs-design-shop.de/

Allemaal online te bestellen :)

groetjes! en ik hoop dat ieders parkietje veilig aankomt ;)


Idske

Citaat van: Corien op augustus 28, 2007, 11:11:53
1 parkietje is 35 gram = €0,88

Dat is het punt nu... :(

Ik was net bij het postkantoor, die dingen passen niet door de brievenbus. Hij liet het me zien met zo'n probeerofhetdoordebuspastding. Het zouden dus dan pakketzegels worden van 6 euro per stuk.
Maar hij adviseerde me om een vacuummachine te gebruiken, de parkietjes gaan dan in plastic en dan word de lucht eruit gezogen, ik heb net geprobeerd mijn parkietje plat te drukken en dat is wel gelukt, dus mss passen ze dan wel door de bus.

A.s. zaterdag is er weer markt waar onze vaste kaasboer staat, ik ga er dan heen met de parkietjes en vraag hem of hij ze per stuk vacuum wil zuigen voor mij.

Ik ga proberen de kosten zoveel mogelijk te drukken, ik hoop dat jullie geduld hebben.

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Sonja

Hoi Idske,

Ze kunnen wel door de brievenbus hoor. ;)
Corien heeft laatst voor mij 2 parkietjes opgestuurd, en die pasten er in ieder geval wel door.....

Groetjes, Sonja.

Idske

Hey Sonja,

Zaten die in een gewone envelop of in een bubbeltjes envelop? Ik wil namelijk niet het risico lopen dat de ontvangers strafport moeten betalen.
En die man heeft het echt geprobeerd of ze pasten, mss lag het eraan dat ze in een bubbelenvelop zitten.

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Sonja

Hoi Idske,

Ze zaten in een gewone bruine enveloppe.

Dus het zal inderdaad door het soort enveloppe komen. ;)
Ik heb geen strafport hoeven betalen.

Groetjes, Sonja.

Kleintjes

Hoihoi,

tja, die bubbeltjesplastic enveloppen zijn inderdaad 'n stuk dikker. Normaal zou 't ook zoals Son al zei ook in de gewone ordinaire bruine moeten kunnen hihihi. Is 'n keuze die je maakt, dat ligt aan jou. Mij maakt 't niet uit. Voor mijn part zit ie in 'n roze envelop met pimpelpaarse bolletjes hahahaha.

De post overleven ze wel, dus dat zit wel goed. Anders zou Sonja dat wel gemeld hebben hoor  ;)

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Meltjuh

Als je nog een keer de kans krijgt om er een paar mee te nemen wil ik graag nog een blauwe :-* ;D

Idske

Krijg nou toch een staart.... :o
Of wij hebben hier thuis een hele grote brievenbus of die man van het postkantoor heeft niet hard genoeg geduwd.... ???

Zal ik het erop wagen? :-\
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Kleintjes

Hoihoi,

over 't algemeen is elke brievenbus hetzelfde (tenzij iemand er zelf 1 gemaakt die niet groter is dan 'n gewone envelop-dikte hihihi). Dus ik neem aan dat ze dan wel passen. Vaak belt de postbode aan als 't echt niet past (hier tenminste is de postbode zo sociaal).

Van mij uit kun je ze gewoon posten, mits je ons wel even laat weten wat 't prijskaartje is  ;).

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Idske

We gaan zaterdag met alle 4 de parkietjes naar de kaasboer op de markt en vragen of hij het wil doen. Mocht het niet zo zijn dan ga ik ze alsnog opsturen zoals ze nu zijn.

Ik hoop dat jullie nog even geduld hebben?

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!