Knuffelparkiet WNF is te koop!

Gestart door Cutie_lover, januari 05, 2007, 16:28:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ingrid

Ik hou mij ook aanbevolen indien een bestelling mogelijk is ;).

Kleintjes

Citaat van: Sonja op juni 13, 2007, 19:03:17
Leuk!...Hoewel ik de leeftijd van knuffelparkietjes al ruimschoots te boven ben, zou ik er graag (als het mogelijk is) 2 reserveren....en als het KAN dan graag 1 groene en 1 blauwe. ;)
Ik vind ze geweldig leuk. ;D

Groetjes, Sonja.

Nouja zeg, je bent NOOIT te oud voor knuffels hoor hahahaha ::). Mijn overgrootmoeder (jaja, ik kende haar gelukkig) was bijna 96 en spaarde nog steeds pluche beestjes. Hoewel ze ze bijna niet kon zien (was nagenoeg blind) vond ze 't erg leuk om ze te voelen en ze allemaal 'n plekje op de bank te geven.

Dus.. je bent nooit te oud (dan zou ik ook te oud zijn zeker hahaha ;) )

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Sonja

Hahaha nou gelukkig maar. :P
Was ook maar een grapje hoor. ;)
Anders zou ik ook niet geschreven heb dat ik er ook graag 2 wilde hebben. :D

Groetjes, Sonja.

Idske

Ik hou mij ook aanbevolen voor een knuffelparkiet!
;D
Graag als het kan een blauwe!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Cutie_lover

die bruine is eigenlijk rood, maar nog geen parkietenkleur natuurlijk :-*

speedytje

#45
oke, ik vind die parkietje in ieder geval wel gaaf

ik wiler ook wel 1tje, hoe duur zijn ze?

Samengevoegd.
Groetjes, Sonja.

Cutie_lover

Volgens mij 9 of 8 euro. Maar ik kan natuurlijk niet voor 90 euro parkietjs kopen daar bij Landal..

Ingrid

Hoi Cutie_lover,

Ik denk dat velen reageren nav het berichtje van Parkieten-Freak:
Citaat van: Parkieten-Freak op juni 13, 2007, 18:57:30
Ik zal contact opnemen met de importeur en vragen of het mogelijk is om rechtstreeks een stuk of 25 knuffelparkieten te bestellen.

Alhoewel het natuurlijk heel erg lief van je is dat jij ook voor anderen die parkietenknuffeltjes wilt inkopen. Je kunt eventueel vragen of men vooraf geld aan je overmaakt (sowieso verstandig, anders zit jij met die knuffels als iemand zich terugtrekt).

Groetjes, Ingrid

Cutie_lover

Weet ik..Maar ik zou er evt. 1 of 2 meekunnen nemen.. En opsturen..

Parkieten-Freak

#49
En ik heb antwoord:

CiteerGeachte mevrouw,

De door u gevraagde artikelen zijn misschien nog te krijgen bij Dierentuin
Burgers Zoo te Arnhem of Diergaarde Blijdorp te Rotterdam.
Indien u rechtstreeks bij ons wil bestellen moet u ingeschreven staan
bij de Kamer Van Koophandel, tevens is levering mogelijk vanaf 350,=
euro ex. b.t.w.

Met vriendelijke groeten,
International Bon Ton Toys.


Oei, dat is toch wel een flinke inverstering.....voor heel veel parkietjes  :o


Ingrid

Hahahahaha iedereen is verplicht 10 exemplaren af te nemen dus  :P. Maar dat bedrag liegt er niet om, jammer dat ze er niet bij vermelden hoeveel parkietjes je voor dat bedrag geleverd krijgt.

Jippie

Pfff, dat is inderdaad wel veel! En dan komt er ook nog eens €66,50 BTW bij... Hmmm, dan moet ik maar weer eens naar de dierentuin!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Idske

 :o oei zeg...

een bedrag van 10 euro pp (niet per persoon maar per parkiet  :-X) als dat het gemiddelde is is te doen maar om grote hoeveelheden geld te moeten betalen...

Wat Cutie_lover zei kan ik helemaal inkomen, dat ze niet even voor 90 euro parkietjes kan gaan kopen. Daar ben ik het helemaal mee eens dat dat onmogelijk is.

En de btw die er nog bij komt...

Hmm ben even hardop aan t denken..

De parkieten zijn misschien nog te krijgen bij de dierentuinen in Arnhem of Rotjeknor, maar dat is dus ook niet zeker..

Het handigste is toch via iemand die bij een bedrijf werkt met kamer van koophandel inschrijving en de hele mikmak? Dat is eerder hier geopperd maar dan moet je wel een aardige baas hebben.

En anders denk ik is het ieder voor zich... lastig dit... :(




Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Jippie

Die inschrijving is geen probleem; mijn vriend is ingeschreven. Waar het mij om gaat is dat het om zo'n groot bedrag gaat... Hmmm, dan wordt het waarschijnlijk toch ieder voor zich...
Toeter en Dafne!

Kleintjes

#54
Hoihoi,

als ik me niet vergis heb ik dat al eens voor jullie opgevraagd bij 't WNF. In de brief die ik terug kreeg stond 't aantal parkietjes, uiltjes en papegaaien. Ook de prijs e.d stond erbij.

Groetjes en liefs van ons aan jullie

Ah, gevonden:
Geachte M. Hendriks,

Wij hebben inderdaad in ons assortiment een parkiet zitten, echter deze zit gesorteerd verpakt met andere vogels en is niet los te bestellen.

Op een verpakking van 90 stuks zitten 30 parkieten en 60 andere vogels. 

Ik weet niet of u hiervoor interesse heeft.

Een franco order bedrag is ˆ 350.— Levering kan alleen geschieden met een kamer van koophandelnummer.

Met vriendelijke groet,

Gonny Langejans

Dit bericht staat op de eerste pagina van dit topic.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

speedy

Ik hoop dat mijn moeder en ik in de vakantie naar diergaarde blijdorp gaan! Op zich al heel leuk natuurlijk!

ashley

hallo,

hé ik zie dit topic nu pas.
wat een leuke parkieten knuffels :P
ik heb al honden knuffels omdat ik zou van honden hou,
maar ook van parkieten maar die heb ik nooit gezien
dus ik zou er ook best een willen hebben :P

groetjes ashley

Cutie_lover

Op het park waar ik nu zat hadden ze hem niet :( Heb wel een parkiet in een kooitje gekocht. Ook te koop bij de action.

Vogelfreak0

#58
Hoi,

Ik las het topic en ik dacht hieraan:



(Een deel van mijn verzameling  :P )

Deze zijn ook allemaal (behalve de ooievaars) van Anna Plush (WNF)
EN!... Ze maken geluid  ;D

Ingrid

Ik ben vandaag naar Burgers Zoo in Arnhem geweest en wat zag ik daar  ??? Jawel onze veelbesproken knuffelparkiet! Helaas hadden ze alleen nog de rode, de andere kleuren waren ze al doorheen.