Knuffelparkiet WNF is te koop!

Gestart door Cutie_lover, januari 05, 2007, 16:28:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mars

#20
Jarenlang een kadootje voor verjaardagen van kinderen van vrienden en kennissen? Haha...
Contact opnemen met een papegaaien forum? :P

Misschien kun je ze doorverkopen aan een dieren/vogelcentrum?

Ik weet het verder ook niet... ik heb geen handelsgeest in mij...



PS: dit is geen chatten he? Maar brainstormen...
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Scotty - Keecko

Citaat van: Mars op januari 31, 2007, 12:39:47Contact opnemen met een papegaaien forum? :P

Hee, dat is geen slecht idee :)
Wat voor vogels zitten nog meer in dat pakket?
Als we weten wat voor andere vogels erin zitten, kunnen we misschien die doorverkopen aan de leden van een forum over dat vogelsoort.
Dat vinden hun vast wel leuk en wij zijn blij met de parkietenknuffels :D

Trippy

Volgens mij zijn die anderen vogels uilen....
Dus dat wordt het uilenforum  ;)
Ik zou inderdaad ook wel een parkietje willen !
Zo Sweety  :-*
Gegroet...  ::)

Kleintjes

De andere vogels zijn inderdaad uiltjes, maar daar heb ik er al 1 van hihi. Bijna 2 jaar geleden bij Burger's Zoo gekocht als aandenken dat we 2 jaar samen waren  ;D. Hadden toevallig die dag n uitstapje van t werk hahahaha. DIe sneeuwuiltjes verkopen erg goed trouwens, dat had ik in Burger's ook gemerkt. Ze waren al aan de 3e doos bezig die dag alleen al vanwege de uiltjes.

Ik heb nog niks gehoord verder maar ik houd jullie op de hoogte
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Kleintjes

Geachte,



De meeste kans zult u hebben bij De Bijenkorf.



Met vriendelijke groet,

International Bon Ton Toys bv

Dit is t mailtje dat ik net heb ontvangen dus... MAssaal naar de Bijenkorf hahahaha. Er zijn best veel van die zaken dus ik denk wel dat we slagen, tenzij iemand iets kan regelen :D

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Idske

Ik hoop dat ik binnenkort in Enschede kom, daar hebben we een bijenkorf zitten....

Mochten ze daar die lieverds verkopen laat ik t weten...

hihihi

En inderdaad, misschien bij de dierentuinen in NL of Belgie??



Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Jippie

Gelukkig kom ik regelmatig bij de Bijenkorf (al hebben we die in Tilburg niet...), dus ik houd ook mijn oogjes open! Ik laat het weten als ik ze vind!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Trippy

Wij wonen net 10 min afstand van ouwe hands dierenpark... kan eventueel daar even kijken/vragen  :-\

dolphino

Vandaag gekeken bij Bijenkorf Rotterdam. Er zelfs naar gevraagd. Die vrouw keek of ze water zag branden, had nog nooit van knuffelparkietjes van het WNF gehoord.
Ook bij Intertoys en Bart Smit heb ik ze helaas niet gezien.

Zou Toys 'r Us ze niet hebben?

Parkieten-Freak

Heeft iemand al geinformeerd of ze bij het papegaaienopvangcentrum in Oerle te koop zijn? Daar heeft men namelijk ook een winkeltje met papegaaienspulletjes. :)
Binnenkort hebben we een forummeeting, dus wie weet?


birdy_girl

ik zie dit berichtje nu pas, maar een knuffelparkietje lijkt me heel lief (al is mijn eigen parkietje altijd het liefst natuurlijk :)).
heeft iemand nog wat gehoord over deze knuffeltjes en of ze ergens te krijgen zijn?

Trippy

Citaat van: Parkieten-Freak op februari 20, 2007, 21:12:01
Heeft iemand al geinformeerd of ze bij het papegaaienopvangcentrum in Oerle te koop zijn? Daar heeft men namelijk ook een winkeltje met papegaaienspulletjes. :)
Binnenkort hebben we een forummeeting, dus wie weet?

Toen ik bij NOP was waren er alleen mmaar Ara's en kaketoe's ...
Helaas geen parkieten

Ik heb er naa gevraagd maar helaas :(

Groetjes,Ursula :)

Kleintjes

Heeft er eigenlijk al iemand succes gehad bij 'n Bijenkorf of Intertoys?

Ik ben onlangs in Amsterdam geweest met de 'dames-borrel-club' maar daar hadden ze geen Pluche-Parkietjes bij de Bijenkorf.

Ben benieuwd of iemand anders wel succes heeft gehad inmiddels, ik ben bereid verzendkosten e.d te betalen, dus.. Laat maar horen!!! Als er al iemand succes heeft gehad..

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Cutie_lover

Als ik weer op vakantie ga, en ik zie die parkietjes weerbij Landal Greenparks.. zal ik er dan een paar meenemen?
Geen succes verzekerd, maar de vorige keer had ik ze ook van landal greenparks, en het jaar daarvoor verkochten ze ze volgens mij ook al. Grappig da iedereen jaoers is :P

Kleintjes

Hoihoi,

ik denk niet dat 't zozeer jaloers is, maar zo'n dotje in je collectie is wel HET toppunt van parkieten-gekte  ;)

Als je er weer bent en ze hebben er nog, dan zou ik er graag 1 reserveren hihihi. Indien mogelijk de blauwe, maar de groene is ook prima  :P

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Parkieten-Freak

Ik zal contact opnemen met de importeur en vragen of het mogelijk is om rechtstreeks een stuk of 25 knuffelparkieten te bestellen.


Sonja

Leuk!...Hoewel ik de leeftijd van knuffelparkietjes al ruimschoots te boven ben, zou ik er graag (als het mogelijk is) 2 reserveren....en als het KAN dan graag 1 groene en 1 blauwe. ;)
Ik vind ze geweldig leuk. ;D

Groetjes, Sonja.

Jippie

Tja, voor mij geldt hetzelfde als voor Sonja, maar ik zou ook graag een groene en een blauwe willen :-*!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!

Parkieten-Freak

We zullen eerst even hun antwoord afwachten, zodra ik iets weet laat ik het horen.  ;)

volgens mij zijn er 3 parkieten, er loopt ook nog een bruine rond
http://www.wwfplush.com/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=171


Safrena

Hey Anneke

Mocht het kunnen voor die bestelling zou ik er ook graag eentje willen voor bij mijn verdere verzameling hihi  ;D
Groen of blauw maakt mij niet uit (liever geen bruine ;) )

Vele goetjes