Knuffelparkiet WNF is te koop!

Gestart door Cutie_lover, januari 05, 2007, 16:28:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mars

#140
Ow fantastische foto!!!

Hmm... wie heeft de volgende lading knuffelparkietjes al gevonden?

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Ingrid

Whoehahahahahaha, die meneer Crook!!! Meteen al zijn charmes in de strijd gegooid  :-* :-X Ik lag hier compleet in een deuk, die foto verdient een ereplaats op de website, Anneke!!

Parkieten-Freak

Het is nog steeds dikke pret hier. Het is echt ongelofelijk komisch om te zien, ik zal nog wat foto´s maken. :D


ashley


roha

 ;D wat een gave foto!
Zeker een lefgozer en een rokkenjager. superr
:D

Caviaplanet

Geweldige foto van Croky en die knuffelparkiet  ;D
Groetjes
Jolanda

Parkieten-Freak

Ik heb nog enkele foto's van "Croky Casanova"  in het fotoalbum geplaatst. ;)


lien

hallo allemaal ik zou ook wel graag zo,n knuffelparkiet willen in het blauw is er ook iemand die mij helpen wil???????????????? .als iemand hem naar mij zou willen op sturen kan ik zo via de postbank het geld overmaken .
hoop dat er iemand berijd is mij te helpen .
ik heb al op de sits gekeken maar daar snap ik niets van ,hoe ik dat moet doen .
hoop gauw een reacrie te horen.

groetjes lien en gismo  :-* :-* :-*

annetielovesparkieties!

heey ik ben deze week in Diergaarde Blijdorp geweest en daar hadden ze ze niet, ook niet bij de vrienden van blijdorp. Dus daar hoef je dus niet meer te zoeken!

Tjipie lover

Hihi wat grappig.
Ja ik lag ook bijna in een deuk.
geplette knuffelpieten en vacuum gezogen haha!
en die lieve Croky, ja denk dat Lucky er ook niet van zou schrikken die koos ook al meteen toen ze eerste x los mocht mijn grote houten giraffe uit.
Hoop dat ik er ook ooit een in de winkel ofzo tegen kom.
Ze zijn erg leuk!!

Groeten Ank.

budgie birdy

hoihoi,

ik heb (nog) een winkel gevonden waar ze de knuffelkietjes verkopen :), namelijk:
knuffelknuffel(.nl), straatnaam: vrouwjuttenland, in delft.
de mevrouw die de winkel runt vertelde dat ze ze regelmatig binnenkrijgt.

misschien hebben degenen die nog geen knuffelparkietje hebben, maar er wel een willen, hier iets aan ;).

Mars

Iemand die in Delft woont? ;)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Kleintjes

Citaat van: budgie birdy op november 19, 2007, 16:25:54
hoihoi,

ik heb (nog) een winkel gevonden waar ze de knuffelkietjes verkopen :), namelijk:
knuffelknuffel(.nl), straatnaam: vrouwjuttenland, in delft.
de mevrouw die de winkel runt vertelde dat ze ze regelmatig binnenkrijgt.

misschien hebben degenen die nog geen knuffelparkietje hebben, maar er wel een willen, hier iets aan ;).

Hm... zou handig zijn als die site ook werkte lijkt me  ;) Dan kun je tenminste iets ZIEN van wat ze hebben hahahaha. Plaatjes kijken is ook leuk, maar de winkel en de andere dingen werken niet echt  ??? De site is niet echt.. functioneel dus.

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Caradow

Iedereen zaterdag wat eerder van huis en tussenstop in Delft maken ;)

lien

o jeeeeeeeeee
ik wil er ook zo graag 1 hebben .
groetjes lien

Idske

Het is mij niet gelukt, ik zal zaterdag helaas geen knuffelparkietjes bij me hebben.  :(

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

stepchild

forumlid Kahlan gaf heel goed advies(maar iedereen negeerde het) door tevermelden dat je het parkietje online kon kopen bij : http://www.rs-design-shop.de (duits bedrijf)
op de site zoek naar:teddy-hermann wellensittich 13 cm €5,99,je kan betalen met o.a paypal en creditcard.
ik had heb verleden week besteld en vandaag kreeg ik ze beiden binnen.
dus als mensen ze nog willen hebben bestel dan bij het eerder genoemde adres.
kijk deze zijn van mij  :-*



groetjes

Parkieten-Freak

Fantastisch, helaas hebben ikzelf het vorige berichtje gemist, maar we zullen deze even sticky maken zodat iedereen dit berichtje alsnog kan zien!  ;D


Idske

Hee gaaf Stepchild! Bedankt Kahlan!

Mijn kaasboer is er niet meer, hij is gestopt! Ik vraag me af of hij nu toch getraumatiseerd is geraakt...

De arme man... :(
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

jolandanicolai79

Citaat van: stepchild op januari 11, 2008, 18:26:27
forumlid Kahlan gaf heel goed advies(maar iedereen negeerde het) door tevermelden dat je het parkietje online kon kopen bij : http://www.rs-design-shop.de (duits bedrijf)
op de site zoek naar:teddy-hermann wellensittich 13 cm €5,99,je kan betalen met o.a paypal en creditcard.
ik had heb verleden week besteld en vandaag kreeg ik ze beiden binnen.
dus als mensen ze nog willen hebben bestel dan bij het eerder genoemde adres.
kijk deze zijn van mij  :-*



groetjes

hallo allemaal,
zijn die parkietjes nog verkrijgbaar???
ik kan ze niet vinden op de site..
weet iemand hier meer van..
groetjes jolanda