Knuffelparkiet WNF is te koop!

Gestart door Cutie_lover, januari 05, 2007, 16:28:25

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Idske

Citaat van: Mars op september 04, 2007, 11:18:07
Uurloon Idske? heb je dat wel mee gerekend? En bloed, zweet en tranen?

;)

Hihi, dat is een kwaal die bij een familielid van ons in het bloed zit (echt waar!) en waar ik gelukkig geen last van heb! :D
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Parkieten-Freak

Citaat van: Idske op september 04, 2007, 16:02:40
:D Ooo verschrikkelijk zeg! Kunnen jullie aub even een foto plaatsen hoe de parkietjes eruit zien als jullie ze uit de verpakking gehaald hebben?? :(
Tuurlijk, zal ik hem eerst een beetje in model kneden, of wil je de "werkelijkheid" zien?  :-X


Idske

De harde werkelijkheid en geef hem daarna maar een lekkere massage. :-X
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Caradow

Citaat van: Idske op september 05, 2007, 09:02:24
De harde werkelijkheid en geef hem daarna maar een lekkere massage. :-X

Sadistische trekjes? ;)

Ik heb wel medelijden met de lieffies... en dan zal de kaasboer wel de beul zijn ;)

Idske

Nee zo bedoelde ik dat niet, ik wil gewoon de werkelijke vorm van de parkiet zien als hij uit de verpakking komt en geen gesencureerde foto. :o
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Caradow

het was ook met een knipoog ;)


Parkieten-Freak

Hihihihi, ik lig al voor de brievenbus, camera staat al klaar!  :P
Die massage is een goed plan trouwens!  :P

@Caradow
Ik hoop dat de kaasboer er geen trauma aan overgehouden heeft  ;)


Idske

Citaat van: Caradow op september 05, 2007, 11:22:31
het was ook met een knipoog ;)



Geeft niks, die had ik ook wel gezien. :)

Ik ben zaterdag aan het eind van de middag nog met mijn vader even bij de kaasboer geweest en toen stond hij niet achter de kraam... :o Even later kwam hij gelukkig al aangelopen, ik vond hem er normaal uitzien en hij kon nog steeds zonder problemen kaas afsnijden... Mss dat de klap nog kan komen maar ik ga zaterdag wel weer even controleren of hij er nog staat... :-X
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Safrena

Hey Idske

Hier is de knuffel heel goed toegekomen, jouw centjes komen er ook aan ;)
Een paar foto's ;D

De laaste is zo meteen zonder massage uit de verpakking gekomen :P
Ondertussen heeft de knuffel al een mooi ereplaatsje gekregen.

Vele groetjes

[verwijderd door de beheerder]

Parkieten-Freak

Bij mij is er nog steeds niks  :'( maar de postbode moet nog komen. :) Hij is wel laat vandaag zeg...... ???


Caradow

Hij is altijd laat als je leuke dingen verwacht en vroeg met de rekeningen.. Ik lig ook op de loer, want als het goed is krijg ik vandaag de Hooimeijer DVD.. Helaas is de post er hier vaak ook niet voor 4en...
Als je hem ziet Anneke, zeg dan dat ie een beetje voort moet maken ;)

Parkieten-Freak

Aha! Het is zover!  ;D
Joepie!!!! Mijn groen-gele vriend(in) is gearriveerd!  ;D
Parkiet was eigenlijk meteen goed in model toen hij uit de verpakking kwam  :P
Zijn jullie er klaar voor? :D
Hier komen de pica's!
Bedankt Idske voor alle gedane moeite en ik stuur je nog even pb voor de financiele afwikkeling. ;)

;D ;D ;D

[verwijderd door de beheerder]


Caradow

Anneke.. jou parkietje is geslachtsloos....

De blauwe pieten zijn duidelijk mannen, maar wat ik van jou groentje moet maken...

Parkieten-Freak

Caradow......het moet haast wel een vrouwtje zijn...... omg......Croky heeft inmiddels dikke verkering.......:o


[verwijderd door de beheerder]


Idske

JEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alle parkietjes zijn binnen!!!!!!!! ;D
Idsketje blij!

Ik moet een aantal mensen gaan bedanken:

Mijn lieve vriend Patrick: Jou wil ik bedanken voor het begrip en de medewerking die ik van heb mogen ontvangen in Berlijn. Je bent een schat!
De verkoopster van de KaDeWe: Danke schon und auf wienerschnitzel!
De mensen van de Deutsche Bahn, de Nederlandse Spoorwegen en de douane (die ik niet gezien heb): bedankt voor het vervoer naar Nederland, dat de parkietjes zonder paspoort en gezondheidsverklaring de grens overmochten.
Mijn ouders: voor de adviezen en tips die ik van jullie mocht ontvangen.
Mijn werk voor de sponsoring van de enveloppen die ik uiteindelijk niet gebruikt heb (waardeloze dingen die teveel omvang hadden).
Anneke, Nancy, Maartje, en Melanie: Bedankt dat jullie een parkietje hebben besteld, en bedankt voor het vertrouwen!! ;D
De meneer van het postkantoor: die mij eerlijk vertelde dat het zo niet ging lukken en pakketzegels en strafport geen optie zijn, hij bracht mij op het idee om een vacuummachine te gebruiken.
De kaasboer: U bent een superboer dat u mij geholpen heeft, tot binnenkort als ik weer kaas bij u kom halen! Ik hoop dat alles goed met u gaat en dat u geen trauma aan de geplette parkietjes heeft overgehouden.
De postbode's: bedankt voor het vervoeren van de parkietjes naar hun nieuwe huisadres, jullie waren de doorslaggevende factor dat ze op plaats van bestemming zijn aangekomen!

Ben ik verder nog iemand vergeten? ???

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Idske

OMG!!!!!!!!!!!!!

Die foto van Croky en de knuffelparkiet!!! Geweeeeeeeldig!!! Wahahahahaha!!! ;D

Ik zat me inderdaad ook af te vragen wat nou het geslacht is van de groengeeltjes... ??? :P

Gr Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Parkieten-Freak

Hihi, ja het vogeltje heeft een grijze neusdop  :) Croky is helemaal hotel de botel van de knuffel, hij zat er net al boven op :o......


Caradow

Ow wat gaaf Anneke!

Jee wat een lefgozertje heb jij daar zeg! Als ik met zoiets aan kom hoef ik echt niet te verwachten dat ze er hier op af gaan hoor!

(Zo en nu ben ik even weg, want mijn DVDtje is binnen ;))

Sonja

Whahaha die Croky!
Hij laat er geen gras over groeien, zijn kersverse vriendin krijgt nauwelijks de tijd om even bij te komen van haar avontuur.... :P ;)

Groetjes, Sonja.

Safrena

Hahahaha die Croky

Helemaal gek (verliefd) van de knuffelparkiet  ;D

Lag hier echt even in een deuk met die foto.
Als ik hier de knuffel laat zien, gaan mijn twee er als een speer vandoor,die moeten er totaal niks van hebben. :P
Dus de lieve knuffel maar een veilig ereplaatsje bij mijn andere parkietenspulletjes ;D

Vele groetjes