Uitslag: The Hall of Fame januari 2007

Gestart door Parkieten-Freak, januari 03, 2007, 00:36:43

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wiens foto vindt jij het leukste?

Caradow
0 (0%)
Simpy
1 (2.1%)
Baasje van Arno
1 (2.1%)
Safrena
1 (2.1%)
Ingrid
0 (0%)
Sonja
1 (2.1%)
Tanja
9 (19.1%)
Jetske
4 (8.5%)
Jippie
4 (8.5%)
Brenda
1 (2.1%)
Idske
2 (4.3%)
Joske
0 (0%)
Danielle
0 (0%)
Sjuh
4 (8.5%)
Moppers
1 (2.1%)
Chicowen
3 (6.4%)
Smartie
2 (4.3%)
Anita
3 (6.4%)
Parkietenfan
0 (0%)
Esther
0 (0%)
Marretje
2 (4.3%)
Meltjuh
0 (0%)
Mozart
0 (0%)
Elfje
1 (2.1%)
Parkieten-Freak
0 (0%)
Annika
6 (12.8%)
Joey
1 (2.1%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: februari 06, 2007, 23:21:57

Parkieten-Freak

We gaan een frisse start maken in het nieuwe jaar met een nieuw thema voor "the Hall of Fame".
De winnende foto's van de maand december staan inmiddels op de website !

Het nieuwe onderwerp voor de maand januari wordt bekend gemaakt door expert forumlid
Maur@

Kom er maar in Maur@, laat ons niet langer in spanning zitten en vertel ons wat het thema van jouw keuze is! ;D ;D

Jullie kunnen foto's plaatsen t/m 31 januari.
De eerste week van februari wordt er weer gestemd, waarna er uiteraard weer een nieuw thema komt.
Nog een klein verzoekje:  :)
Om dit topic overzichtelijk te houden, gelieve uitsluitend FOTO'S te plaatsen!
Berichtjes ZONDER foto's, worden verwijderd.


Maur@

Het onderwerp uitrekkende grasparkiet is te moeilijk. Zelfs ik, en ik heb er nog wel 5, krijg het niet voor elkaar een foto te maken als ik afdruk is de gras al klaar met uitrekken. Daarom in overleg besloten een nieuwe Hall of Fame januari te openen en wel met het volgende onderwerp:

DE ETENDE GRASPARKIET

Succes

Caradow

Het was zeker een moeilijk onderwerp, mar ik denk dat je deze ook niet moet onderschatten ;)
Van de strekkende parkiet had ik er eentje in mijn archief, maar ik hoopte nog een betere te kunnen maken, maar ook hier strekken ze nooit vor de camera. Eten ook maar beperkt, want zodra er een camera verschijnt is het alert naar het zilveren gevaar, hoewel de dames meer nieuwsgierig zijn en graag dichterbij komen.

Maar goed, onderwerp eten :)

Mijn inzending:
Wanneer je stiekum op de salontafel snoept, zorg dan dat er iemand op de uitkijk staat :)

simpy

hallo, de uitstrekkende parkiet was inderdaad erg moelijk, maar ook wel weer leuk!!!

bij deze heb ik een foto van mijn parkietje tweety. hier is ze de kamerplant aan het opeten!


Sara

Vond de uitstrekkende parkiet toch ook wat moeilijk,aangezien Pucky zich alleen uitstrekt als ik 's morgens opsta,en meestal is het dan nog wat te donker om een foto te nemen.
De etende grasparkiet was makkelijker te vinden,ik moet maar beginnen te smikkelen aan iets,en Pucky is er als de kippen bij! :D


[verwijderd door de beheerder]
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Safrena

hoi

En hier een foto van Belle en Poeken lekker etend van een stukje sla
Maar voor de foto toch maar even poseren met hun mooie groene bekkie ;D

Vele groetjes

[verwijderd door de beheerder]

Ingrid

Blizzard en Luna genieten op de hand van de laatste restjes trosgierst! Deze foto is genomen tijdens het tam maken :).

[verwijderd door de beheerder]

Sonja

Hallo allemaal,

Hierbij een foto waarop Joepie en Pucky lekker samen trosgierst zitten te smikkelen. :)
Let op de hebberige oogjes, hihihi. ;)

Groetjes, Sonja.


[verwijderd door de beheerder]

Tanja

(sssssttt, ben ik nog een keertje.... : ;))

En dan hier Bertus die heerlijk aan het snoepen is van de Hero Fruit Today ;D! Bert wordt helemaal enthousiast wanneer hij ziet (hoort?) dat ik het flesje aan het schudden ben... Als ik een slok heb genomen dan gaat hij snel de rand aflikken, en eet ie de stukjes op!!! Kortom, hij weet wat lekker is!  :P

[verwijderd door de beheerder]

Jetske

Hier een foto van cicero, snoepend van de bloemen. Dit mocht natuurlijk niet van ons, maar hij kon er maar niet van af blijven. Snel een foto gemaakt voordat ik hem er maar weer eens uit heb gezet. Hij heeft dan ook een erg schuldige blik in zijn oogjes!  :P

[verwijderd door de beheerder]

Jippie

Ik heb ook dagen als de nieuwe fotograaf van de Privé Toeter en Dafne begluurd, maar heb geen uitstrekkende foto kunnen maken... Bij deze dus de foto van Toeter en Dafne met hun voedselradje! Vooral Dafne heeft nergens anders oog meer voor...

Groetjes, Ilse

[verwijderd door de beheerder]
Toeter en Dafne!

Brenda

Inderdaad.... als er hier in de parkietenboom gesnoept wordt...
Tiko en Yelke aan het snoepen en Mupke op de uitkijk (zittend boven op de tv nog wel)!!

[verwijderd door de beheerder]

Idske

Hihi, het andere thema was inderdaad erg moeilijk, ik zat als een waakhond met mijn fototoestel naast Coco maar helaas niet gelukt!

Ik weet nu hoe ik in een programma een foto kan verkleinen, maar wil degenen bedanken die mij hulp hebben aangeboden!

Hier was ik een stukje kaas aan het eten, Coco was nieuwsgierig. Hij landde op mijn hoofd en liet zich langs mijn haarrand naar beneden zakken om deze lekkernij te pakken te krijgen! :P

[verwijderd door de beheerder]
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Joske

Etende Gigi en Kiwi :) De wereld kan dan om hen heen vergaan, als de zaadjes maar blijven liggen!

[verwijderd door de beheerder]

Danielle

Ik wilde net een foto maken toen Sammie lekker aan het genieten was van de brinta-zaden-roosvicee hapje, toen Gijsje net in het hoekje verscheen om ook wat te eten.  En ja, je ziet dat Sammie het daar niet mee eens is. Met nog zaadjes in haar bekje houdt ze goed in de gaten dat Gijsje 'haar' eten niet opeet  :P.


[verwijderd door de beheerder]

Sanne

Hallo allemaal :)

Hier een foto van mijn etende Simba. Ik had naar net een uurtje en toen ging ze voor 't eerst eten... op de kop!  :-X



Groetjes Sanne

Moppers

Laat ik ook eens meedoen.
Binky zit lekker te smikkelen, Deuntje wil ook maar ze kan er zo niet bij. Ze snapt er he-le-maal niks van!


[verwijderd door de beheerder]

Chicowen

Hierbij mijn inzending. Pucky die heerlijk sla aan het eten is. Op de achtergrond zie je ook Chico nog zaadjes eten.



Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

smartie

#18
Het eerste onderwerp was inderdaad wat lastig. Maar van mijn schatjes heb ik teveel foto's als ze aan het eten zijn.

Deze van Pino vond ik zelf wel de leukste. Mevrouw proeft voor het eerst een aardbei. Kijk vooral naar hoe ze haar koppie houdt! Bijna ondersteboven!  :-X  Ze is er dol op! Alles wordt ROOD!!



Waarom krijg ik mijn foto nou niet hier? Het is al zovaak gelukt maar nu krijg ik het niet voor elkaar!

Pm verstuurd ;)
Gr safrena


[verwijderd door de beheerder]

Anita1983

#19
Een foto van Chico, onze bananenliefhebber!  :D :P

[verwijderd door de beheerder]