Zingen

Gestart door Pascalle, december 21, 2006, 11:22:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pascalle

Hallo allemaal

Voordat ik mijn parkietje had, vond ik het leuk om thuis een beetje te zingen. Nu Tijger bij ons woont, doe ik dit uiteraard nog steeds. Nu is het me opgevallen dat zodra ik een liedje zing (zeker nu met kerst een beetje meezingen met de radio), Tijger heel aandachtig naar me gaat zitten kijken.

Wat denken jullie? Vind tie het leuk, interessant of staat hij gewoon doodsangsten uit van mijn gezing?

Hij gaat zelf wel steeds mooier fluiten!

Groetjes

Pallie en Tijger

Sonja

Hoi Pascalle,

Lekker doorgaan met zingen! ;D
Dat Tijger zo aandachtig zit te kijken, betekent dat hij het heel leuk en interessant vindt, die geluiden die uit je mond komen. ;)

Dat is hier ook zo, ze vinden het geweldig, en wie weet, misschien zingt Tijgertje straks voorzichtig een deuntje met je mee.... :)

Groetjes, Sonja.

Mars

Jimmy is dat niet zo gewend van mij en dus deed hij gisteravond grote moeite om vooral boven mij uit te komen...  :-X

En dan niet zingend, eerder schreeuwend  8)

haha, lekker doorzingen dus!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Sara

Als ik hier zing of praat,vliegt Pucky direct naar mijn schouder en legt zijn oor tegen mijn mond of kijkt hij aandachtig naar m'n mond van zo dichtbij mogelijk.Best wel grappig hoor! ;D
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

kekavo

Hier vinden ze het ook erg gezellig als ik praat, zing of fluit. Paco hield altijd gelijk haar snavel als ze zat te kletsen en ik zei iets, zat ze echt naar me te luisteren. Lucky en Happy gaan ook erg aandachtig naar me zitten luisteren, vooral Happy. En vooral zingen vinden ze gezellig.
Gewoon lekker mee doorgaan, dus. Misschien gaat hij nog wel eens meezingen als je veel hetzelfde liedje zingt.