goed thuis gezocht voor grasparkiet pop, +/- 8 maanden oud

Gestart door Annika, december 14, 2006, 21:36:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Annika

Wegens overcompleet ben ik op zoek naar een goed nieuw thuis voor :

* grasparkiet pop, geringd
* +/- 8 maanden oud
* in het voorjaar broedrijp
* alleen voor binnen (als de kou voorbij is kan ze naar buiten)
* turqoise met geel kopje
* nog niet heel erg tam (stapt wel op de vinger/hand) maar met veel geduld moet
het wel lukken.

Ben je op zoek naar een jonge grasparkiet pop pb me dan.

Groetjes Annika


[verwijderd door de beheerder]

Jorijn

Voor belangstellende; Woonplaats: Doetichem

Overigens heb ik zelf wel enige intresse, echter wil ik de kans op baby-parkietjes (Tuvok = Man) niet oplopen. Simpelweg omdat ik ook een bepaald budget heb, met beperkte parkietenruimte.
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Annika

ach sorry, weer de woonplaats vergeten  ::)

Jorijn, jonge parkietjes komen er meestal alleen als er een blok hangt he, maar dat weet jij natuurlijk ook wel.
Alleen Vledder heeft afgelopen weken op de bodem van de kooi gelegen en was weer aan het leggen, maar dat was de eerste keer dat ze erbij op de grond ging liggen. Ik heb de eitjes weer weggehaald, omdat ze een 2e broedsel waarschijnlijk niet aan zou kunnen.

Mocht je toch nog interesse hebben dan hoor ik het wel. Ze mag weg 'for free' als ik weet dat ze een goed huis krijgt. Dat vind ik nml veel belangrijker dan geld.

Groetjes Annika

Annika

op Marktplaats is een bod gekomen op Kip van E4,-

Ik heb dus een mailtje gestuurd met de vraag waar de bieder vandaan komt en wat voor nieuw thuis ze bij hem zou gaan krijgen (alleen, met vriendjes, binnenkooi of voliere)
Ik wil nml wel 'zekerheid' dat ze het goed gaat krijgen.

Mochten hier toch nog mensen interesse hebben dan kan dat nog.

Groetjes Annika

boefje

Hoi , Annika
Ik heb interesse in je parkietje, wat ik te bieden heb is:
Een binnen (verwarmd) en buitenvoliere, vele leuke vriendjes, vele verwennerij zo af en toe trosgierst een lekkere stick, elke dag een stukje fruit en vers voer en water!

Ik woon zelf in Ulft
Groetjes Cindy, ps ik had je al een PB'tje gestuurd ;)



Annika

Nou allemaal,

Kip is naar haar nieuwe huis, lekker tussen veel andere parkietjes in een voliere. Het is wel even wennen, waarschijnlijk vooral voor Kleintje, maar dat zal wel goed komen.


@ Boefje : dank je wel dat je Kip zo liefdevol wilt opvangen. Hopelijk gaat ze je over een poosje hele mooie jongen geven.

Groetjes Annika

PS Dit topic kan gesloten worden.

Sonja

Hoi Annika,

Fijn dat je een goed thuis voor Kip hebt gevonden! ;D

En bij deze *klik*. ;)

Groetjes, Sonja.