verkleurende pluimen deel 2

Gestart door Caradow, december 10, 2006, 12:52:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Caradow

Al zoekende naar onderwerpen die aan deze post gerelateerd zijn kwam ik dit topic tegen: http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=2200.msg12414;topicseen#msg12414

Een hele oude, al ruim een jaar op slot, maar ik wilde toch nog even een postje erover laten zien. Binkie en Moppie zijn in de rui en ondergaan een metamorfose. De mooie zachte pasteltinten worden doorbroken door felgele, haast radioaktieve ( ;) ), fluoriscerende vlekken, Ook het blauw van Binkie word een hardere, diepere kleur. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat en of er elke rui kleurverschillen gaan optreden.  Eerst onze Bink:
Voor:

Na:  Als je heel goed kijkt zie je ook gelige vlekjes op de vleugels...


Moppie voor:

Moppie na:


En een vlek tussen de schouderbladen:


En nee, ik heb geen gele tekstmarker gebruikt ;)

Scotty - Keecko

Wat grappig zeg!
En ook mooi van die gele vlekken :)

Keecko heeft achterop (vlak boven zijn staart) paarse veren gekregen met een bepaalde glans en rond zijn wangvlekken heeft ze ook een paarse glans.
Sinds vorige week lijkt Scotty dit nu ook te krijgen :-X en ze krijgt ook paarse streepjes over haar vleugels en kopje. Deze waren eerst grijs/bruin.

Erg leuk zulke metamorfoses, helaas kan ik geen foto's hiervan maken...
Ik ben benieuwd hoe Moppie en Binkie eruit komen te zien met van die gele vlekjes, ziet er in ieder geval heel lief uit :-*

Groetjes Ilse

Mars

Bij mij is ook een hele opmerkelijke verandering bezig, bekijk de voor (avatar) en na foto's maar:
Jimmy wordt geel/groen!

[verwijderd door de beheerder]
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..