Geobsedeerd: kusjes geven?

Gestart door Scotty - Keecko, december 09, 2006, 20:25:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Scotty - Keecko

Hallo parkietenvrienden,

Een tijdje geleden alweer heb ik een topic aangemaakt, over hoe ik Scotty en Keecko kusjes kan leren geven. Een aantal tips gekregen en toegepast. En nu...

Hoe kun je het weer afleren?? ::) (nee hoor, grapje ;))
Scotty is helemaal geobsedeerd. Als ze los vliegen, komt ze heel snel bij me op de schouder en elke keer weer gelijk kusjes geven, sabbelen aan mijn lippen, tegen mijn tanden tikken en ik heb het gevoel dat als ik mijn mond open zou doen (doe ik maar niet) dat ze er dan in gaat klimmen. Ik weet dat het slecht is, omdat er bacteriƫn kunnen zijn die schadelijk zijn voor Scotty.

Sinds een week is het echt erg. Ik sta met iemand te praten, vliegt Scotty weer naar me toe, en begint me helemaal onder te kussen :-*

Ik denk dat ik wat teveel heb geoefend, hihi :-X Vorige maand zat ze nog te bijten.

Dat wilde ik even laten weten! Zijn er trouwens meer mensen die dit is overkomen? :)
En o ja, mij neus en oren zijn volgens mij nu de klos :-X

Groetjes, Ilse

*Z*

Hhaha :D Inderdaad nu nog afleren  :P :P Ik heb dit nu ook met mijn parkietje en dat had ik ook met mijn vorige.. Laatst was het zo grappig ik liet zijn water bakje zien om hem wat te laten drinken, kijk hij zo even naar zijn waterbakje en toen gaf hij een kusje, maar dan een super snelle actie en foetsieee!! Erg leuk

Safrena

Hey ilse

Leuk is dat gewoon  ;D

Ik maak het hier ook mee met Belle. Ze wil ook altijd maar knuffeltjes en kusjes en gekroeld worden. Ze komt dan bij me gevlogen of begint gewoon lekker te roepen of knorren in de boom en dan zit ze me ook alsmaar kusjes te geven ;)
Ze wil dat ook een hele dag hihi

Vele groetjes

dirgnietje

Heerlijk, die 'liefde' van de parkieten naar ons als mensen toe.
Als ze zo goed leren, dan kun je ze misschien nog veel meer dingen aanleren!
Heb er 3 die het ook geweldig vinden; lekker bij je zitten en kusjes geven, aan m'n haren knabbelen, aan m'n oor, neus, nek, etc. De andere drie durven niet zo goed. Eentje daarvan probeert het soms snel eventjes, maar dat moment is gauw voorbij.