te koop : 1 jong grasparkiet van 6 weken oud

Gestart door Annika, december 08, 2006, 12:19:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annika

Nogmaals dus, aangezien degenen die zouden komen niet komen opdagen  >:( :


Te koop :

1 jong grasparkietje, nu 6 weken oud, mag na het weekend weg.

Kleur : lichtgrijze vleugels , lichtgrijzig buikje.

geslacht : vermoedelijk popje, maar ik weet het niet zeker

al zeer tam en houdt van kusjes geven  :-*

Wie interesse heeft mag pb'en, gelieve alleen te reageren bij echte interesse

Groetjes Annika

Woonplaats: Doetinchem (Gr Jorijn :D)

[verwijderd door de beheerder]

karin v h

Jij als expert moet toch weten dat het handig is om de woonplaats erbij te zetten!
Maar een lief parkietje.  ;)
Groetjes karin

Annika

Citaat van: karin v h op december 10, 2006, 20:26:58
Jij als expert moet toch weten dat het handig is om de woonplaats erbij te zetten!
Maar een lief parkietje.  ;)
Groetjes karin

oeps  :'( foutje, bedankt voor de tip, had het in het andere topic wel gezet, maar mijn hoofd loopt een beetje over ivm overlijden en eergisteren crematie van mijn tante  :(

Maar goed :

woonplaats is Doetinchem, tussen Arnhem en Duitse Grens.

Wil 'm eigenlijk helemaaaaaal niet kwijt, maar 5 parkietjes is echt eentje teveel  :'(

Caradow

Citaat van: Annika op december 10, 2006, 21:43:29

Wil 'm eigenlijk helemaaaaaal niet kwijt, maar 5 parkietjes is echt eentje teveel  :'(

Aye gecondoleerd meis! :(

(neem er een nummertje 6 bij? :P)

karin v h

Gecondoleerd Annika.
Jij weet toch ook dat je beter een even aantal kunt houden, hou je hem toch lekker.
groetjes karin
P.s. ik zal verder niet meer reageren in dit topic omdat je alleen kopers wilt hebben. ;)

Annika

Citaat van: karin v h op december 10, 2006, 22:28:57
Gecondoleerd Annika.
Jij weet toch ook dat je beter een even aantal kunt houden, hou je hem toch lekker.
groetjes karin
P.s. ik zal verder niet meer reageren in dit topic omdat je alleen kopers wilt hebben. ;)

ja daarom juist, we hebben er al 4, dus dit zou nr 5 zijn ...

Maar goed, nu weer ontopic !  ;)

Annika

wil iemand dit topic dichtdoen of anders open laten voor reacties maar niet meer voor te koop van het jong?

Waarschijnlijk ga ik een hele groep van hier over me heen krijgen, want ik heb een beslissing genomen die veel van jullie waarschijnlijk niet zullen begrijpen (?), maar het is mijn/onze beslissing.

Omdat we de afgelopen weken ons nog meer zijn gaan hechten aan het kleine frummeltje (wat nu ook Frummel heet  ::)) heb ik de moeilijke beslissing genomen om deze te houden, maar dat betekent wel dat er helaas eentje plaats moet maken ...  :( 5 is teveel en vindt mijn vriend ook echt niet goed.

Dit betekent dus dat ik een goed huis ga zoeken voor de laatst gekomene : Kip ...  :'( 
Mocht dit niet lukken dan kan de beslissing nog gemaakt worden om Frummel een goed thuis te geven bij forumlid Maartje (juist ja, van Isodorus), maar ik kan de kleine eigenlijk echt niet meer missen. Het gaat zo goed samen met Vledder (slapen soms nog tegen elkaar), met Joey (lekker samen vliegen) en dus met ons.

Ik hoop dus dat het lukt om Kip een goed nieuw thuis te geven, wel binnen, in een voliere of kooi.

Groetjes Annika

Ingrid

Ik zal dit topic op slot doen, je kunt als je wilt een nieuwe openen om voor Kip een goed thuis te vinden.