Kooi

Gestart door martijn, december 05, 2006, 16:43:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

martijn

ik had eerst een kooi maar ik zei dat ik een andere kooi zou kopen en ik heb er nu een mijn moeder kreeg van iemand een kooi ( die anders in de winkel rond de €100,- kost).

Mars

Dat is heel mooi.
Is de kooi geschikt? De spijlafstand is niet groter dan een cm en de spijlen zitten horizontaal, zodat je parkietje kan klimmen?

Als dat zo is dan heb je vast een hele mooie kooi! Nu nog een parkietje...
Vergeet je nite de kooi eerst even heel goed schoon te maken?

Veel plezier ermee!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

roha

Ja fijn dat je eindelijk een kooi hebt gevonden(je moeder dan) :)
Wanneer komt er een parkietje dan?
En weet je al wat voor vogeltje in de andere kooi, die niet geschikt was voor parkieten, gaat doen. Dat was toch de bedoeling dat er een andere vogel in zou komen?

martijn

ja ik heb nu 2 pietjes erin en ja ik heb het schoon gemaakt en er zitten horizontale spijlen erin maar ik weet nog niet wat voor vogels ik in die andere doe

kekavo

Die andere kooi heeft houten spijlen toch? Daar kun je kanaries of tropische vogeltjes in zetten. Misschien een goede zanger of mooi gekleurde vogeltjes? (gouldamadines zijn waanzinnig mooi bijvoorbeeld, alleen wel duur) En er zijn meer vogels dan alleen kanaries die kunnen zingen.