Wat doen ze met Corbo?

Gestart door dirgnietje, december 04, 2006, 09:39:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

dirgnietje

Hallo allemaal,

Ivm een allergie van m'n dochter, onduidelijk waarvoor, Corbo als bodembedekker aangeschaft. Ligt er nu een kleine week in. Zie bij m'n dochter nog geen resultaat. De parkieten lijken er echter gek op.
Ze zitten veel meer op de grond dan bij het schelpenzand (toen zag ik ze zo nu en dan eens op de grond pikken). Ze lijken er vanalles lekkers uit te halen. En ook vinden ze het blijkbaar een sport om zoveel mogelijk buiten hun kooi (volière) te krijgen. Ze pakken het op en draaien met hun koppie en gooien het als het ware weg. Af en toe klinkt het alsof m'n kat terug is, dat deze uit de kattenbak komt lopen. Die nam ook altijd lekker veel korrels mee buiten z'n wc'tje.
Maar het vreemde is, zodra ze uit hun kooi zijn en ze zitten op de lamp aan het plafond, dan valt de Corbo als regen uit de lucht???? Nemen ze dit mee, blijft dit in hun veren zitten, eten ze het op en braken ze het weer uit, of anders??
Ga van de week houtsnippers proberen. Eens zien wat de gekken daar mee doen ;)

Blijven leuke, interessante beestjes!

Groetjes Ingrid

Scotty - Keecko

Haha, lijkt me grappig om te zien! :P
Ik denk eerlijk gezegt dat ze het meenemen in hun krop en dat ze het op de lamp uitbraken. Net als hamsters (alleen in plaats van krop hun wangzakken ;))

Wat een gekke beestjes zijn toch :D

Groetjes Ilse

dirgnietje

Is het niet gevaarlijk, dat ze dit opeten en/of bewaren en later uitspuwen?

kekavo

Ik denk het niet. Als het goed is is geen enkel product dat volgens de verpakking als bodembedekker gebruikt mag worden schadelijk.

Caradow

Corbo is ene natuurlijk product dus het lijkt mij niet dat dit kwaad kan