Luna heeft als tekenmodel gefungeerd

Gestart door Ingrid, december 03, 2006, 00:30:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ingrid

Naast het houden van parkietjes is ook tekenen een hobby van mij. Lange tijd heb ik er niets mee gedaan, maar nu de dagen korter worden, heb ik het potlood weer ter hand genomen. Omdat ik graag fotorealistisch wil leren tekenen, heb ik een poging gewaagd mijn Luna na tekenen. Hij, of eigenlijk zijn foto, heeft model gestaan en voor een eerste poging ben ik niet ontevreden over het resultaat.
Het leek mij een leuk idee om mijn "kunstwerk" met jullie te delen.

[verwijderd door de beheerder]

Parkieten-Freak

Ik vind het in één woord prachtig! ;D Heel erg mooi!
Wat lijkt het me fantastisch om zo mooi te kunnen tekenen, maar helaas mis ik die gave.
Mijn complimenten Ingrid! :)


Sonja

Hoi Ingrid,

Wow, wat knap gedaan zeg!! ;D
Echt een hele mooie tekening! Met recht een kunstwerk te noemen!
En Luna is natuurlijk wel een heel goed fotomodelleke hè... ;)

Groetjes, Sonja.

Chicowen

#3
Wow wat mooi zeg! Echt heel knap gedaan.
Wanneer komt er een topic: "Stuur je foto in voor een prachtige tekening van je gevleugelde vriendje" ?
Echt super mooi hoor! Ik zou willen dat ik zo'n gave had, maar ik denk dat ik daar niet de enige in ben, hihi.

Groetjes!

Dat topic gaat er t.z.t. komen in de vorm van een pagina op de website. De creatievelingen onder jullie kunnen zich binnenkort lekker uitleven.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Jorijn

Heel Mooi Ingrid,

Dit is een resultaat waar je zeker trots op mag zijn ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Caradow

Het voorproefje hadden we natuurlijk donderdag al mogen bewonderen maar het eindresultaat mag er zeker zijn :)

Ook ik heb die gave niet maar ik ben blij dat er mensen zijn zoals jij die die gave wel hebben en die ons kunnen verwennen met mooie tekeningen zoals dit :)

Scotty - Keecko

Heel erg mooi, Ingrid! :)

Het lijkt echt sprekend op Luna  ;D
Echt super!

Groetjes Ilse

esther

Wat kun jij prachtig tekenen zeg, heel mooi.
Ik vind de ogen van Luna echt spreken, echt knap.
Groetjes Esther

Sara

Woow dat is echt een prachtige tekening!
Lijkt mij erg leuk om zo'n gave te bezitten,waarmee je zo'n prachtige tekeningen kunt maken!
Daar mag je zeker trots op zijn :)
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Mars

Het is erg mooi! Beter te zien ook dan donderdagavond.

En duidelijk jouw Luna!

groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Annika

wat ontzettend knap ! Volgens mij is dat een heeeeele leuke hobby, mits je het talent ervoor hebt dan. Net als vele anderen heb ik dat volgens mij niet  :(

Groetjes Annika

Ps wanneer kunnen we onze foto's naar je opsturen voor een getekende versie?  ::) :-X

Ingrid

Hahaha Annika :). Ik ben er nog lang niet hoor, ik zal nog heel veel moeten oefenen voordat ik in opdracht ga werken ;).
Dit was de eerste keer dat ik een dier heb getekend en mijn tekentechniek moet nog verfijnd worden.
In ieder geval is Croky (van PF) de eerste in rij van aanvragen  :P.

Josephine

Super Ingrid!!! echt heel mooi, je mag er trots op zijn! ik zit op aquarel les, en in januarie mag ik een foto van rakker menemen om proberen te schilderen!

Groetjes Josephine

roha

Poeh zeg!!! Wat ontzettend mooi getekend, dat oogje spreekt gewoon!!  ;D

Hanneke

Meltjuh

Super mooi Ingrid!
Ik schilder heel graag... zou ik ook weer eens aan moeten beginnen :D

Mars

CiteerIk schilder heel graag... zou ik ook weer eens aan moeten beginnen


Tweede forumpje erbij dan? Voor parkietenliefhebbers die graag kunstzinnig bezig zijn?
Hier nog 1!  :P Maar doe het ook nooit meer...
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

parkietenfan

Nou zeker heeeeeel erg mooi! Ik wou dat ik dat kon, maar helaas, dit is ook niet voor mij weggelegd ;)

Chicowen

Ingrid, mogen Chico en Pucky ook al op de wachtlijst?  :D :-X Hihi
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Trippy

prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zet wizzy en woppy ook maar op de wachtlijst