Lid van de maand december 2006

Gestart door Ingrid, december 02, 2006, 12:22:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ingrid

Beste leden,

De maand december heeft zijn intrede gedaan en daarmee is het weer tijd voor een nieuw Lid van de maand.

Het Lid van de maand december is geworden:

Caradow

Zoals jullie weten heeft Caradow een erg mooi en nuttig artikel geschreven over Pellets (zie: www.parkietenfreak.nl). Het artikel zal zelfs in een parkietentijdschrift geplaatst gaan worden!

Daarmee stopte haar werk echter niet: achter de schermen heeft zij menigeen belangeloos met raad en daad bijgestaan. Het overzetten op pellets gaat namelijk niet zonder slag of stoot, kromsnaveltjes kunnen behoorlijk eigenwijs zijn.
Caradow is een geweldige steun geweest voor parkietenbaasjes die wellicht de wanhoop nabij waren voor wat betreft het overzetten van hun kromsnaveltjes op pellets.
Caradow won extra informatie in bij de dierenarts, stuurde Harrisons poeder zonder een vergoeding ervoor te vragen op aan een forumlid en deed zelfs een schommeltje erbij kado!

De beheerders willen Caradow dan ook heel erg bedanken voor het overdragen van haar kennis over pellets en het bieden van steun aan de parkietenbaasjes.

Groetjes,
De beheerders

Mars

Gefeliciteerd!

Je hebt het verdient! Je hebt zoveel liefde voor parkietjes: niet alleen voor je eigen maar ook die van anderen. De manier waarop je mij geholpen hebt en nog steeds helpt is fantastisch...

Ik kan alleen maar een diepe buiging voor je maken.

Groeten Marcia en Jimmy
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Safrena

Hey Caradow

Van harte gefeliciteerd me jou wel verdiende titel ;D

Vele groetjes

tup en joep

gefeliciteerd renate
je heb het echt verdien hoor
je geeft mij ook veel steun en adviezen nu joep ziek is
echt je verdient het
GEFELICITEERD

Caradow

 

jeetje...

daar zijn we hier toch voor, om anderen te helpen...

Ben er stil van...

Bedankt!!!!!!

:-*

(zit net te denken hoe WEET je dat, maar je was er natuurlijk bij donderdag op de chat :P)

Mars

Nou... je kunt stiekem ook mensen nomineren hoor! Gewoon even mailen naar de beheerders...

En ik wist niet echt hoe ik je kon bedanken... Stond echt met de tranen in mijn ogen toen ik je pakje geopend had.

8)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Sonja

Van harte gefeliciteerd met deze mooie ere-titel!
Je hebt hem helemaal verdiend! ;D

Groetjes, Sonja.

Caradow

Citaat van: Mars op december 02, 2006, 12:32:48
Nou... je kunt stiekem ook mensen nomineren hoor! Gewoon even mailen naar de beheerders...

En ik wist niet echt hoe ik je kon bedanken... Stond echt met de tranen in mijn ogen toen ik je pakje geopend had.

8)

Dan kan Jim het maar beter gaan eten ook ! :P

Scotty - Keecko

Heej Caradow!

Gefeliciteerd! ;D Je hebt het echt verdiend :)
Ook hoe je met mij meedenkt over Keecko's  'plensjes' :-X

Groetjes Ilse

Parkieten-Freak

Gevleugeliciteerd Renate!!! ;D
De titel gaat deze maand naar jou toe, je hebt het verdiend!!! :) :)


roha

Hoi Renate,

Van Harte Gefeliciteerd met je titel Lid van de maand!!!!  ;D
Ik ben nog niet zolang actief op dit forum, maar je hebt hem verdiend!!

Groetjes Hanneke

Trippy

Hoii,,
Hartelijk gefeliciteerd renate je hebt het echt verdient ;D
Ga zo door....


Groetjes,Ursula


Chicowen

Hej

Gefeliciteerd! Dubbel en dwars verdiend. ;D

Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

kekavo

Gefeliciteert Renate!
Je hebt het echt verdient.

PasCa

Van harte gefeliciteerd!!! ;D
Ga Zo Door!!

GrtjS PasCa

Elfje

Renate,

Heel erg gefeliciteerd met je titel lid van de maand!
Ga zo door met schrijven van informatieve stukken over alles wat met parkieten te maken heeft!

Liefs Elfje
en een knuffel van Joep en Pino

esther

Hey wat leuk om te lezen!
Van harte gefelicteerd ;D
groetjes Esther

Josephine

Gefeliciteerd!!! en vergeet niet dat Caradow een parkietje had dat ziek was... waar hij erg goed voor heeft gezorgt!!!

Scotty - Keecko

Citaat van: Josephine op december 02, 2006, 16:06:15
Gefeliciteerd!!! en vergeet niet dat Caradow een parkietje had dat ziek was... waar hij erg goed voor heeft gezorgt!!!

Hij?? Volgens mij is Renate een vrouw hoor! :P :-X

marretje

Gefeliciteerd met deze titel, je hebt de titel echt verdient. Ik reageer wel niet zoveel maar ik lees eigenlijk alles op de site. Toppie ga zo door.