Waneer de 2e????

Gestart door PasCa, november 30, 2006, 15:44:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

PasCa

Ik heb een vraag ik wil parkieten maar ik wil er wel 2. Moet ik ze alle 2 tegelijk kopen of juist niet ?? :P :o ??? :-\ :D ;)                   
Kuus PasCa   

Berichtje aangepast. ;)
Groetjes, Sonja. 
                                     

Josephine

Ik snap je niet helemaal, misschien moet je beginnen om je tekst LINKS uit te lijnen en niet rechts, of ergens in het midden. Ik zou ze allebij tegelijk kopen. Dan is het wel lastiger met tam maken, maar ze kennen me kaar dan al wel(als ze uit hetzelfde net komen) Je kan ook eerst 1 kopen, die tam maken, en dan een 2e in een aparte kooi ernaast zetten. Dan de 2e tam maken, en als ze allebij aan elkaar gewend zijn kunnen ze in 1 kooi...

Groetjes Josephine

PasCa

O srry voor het onduidelijke mailtje maar ik ben hier nog net maar heel er bedankt voor je antwoord op mijn vraag en voor degene dei mij  vraag niet zo goed snappen :P nog een keer : Ik wil graag 2 grasparkieten kopen maar ik weet niet of ik ze allebei tegelijk moet kopen of omstebeurt ik heb daar al antwoord op gehad maar toch bedankt als je nog een keer antwoord geef ;D ;D

Safrena

Hey PasCa

Als je de keuze hebt gemaakt dat je 2 parkietjes wil, kun je ze beste tegerlijkertijd kopen.
Zo kennen ze elkaar al  ;)

Het tam maken met twee parkietjes kan ook heel goed. Alleen zul je wat meer geduld moeten hebben.

Vele groetjes

PZN

dit topic zocht ik!

wij hebben nu al een aantal weken onze Elvis en hij is zo tam als maar kan. is het verstandig nog even te wachten met een nieuwe? of kan dat nu al wel, zou hij niet minder tam worden met een nieuw vogeltje erbij?
en kan je nu nog wel nestjes vinden?

xxx

Mars

Hallo PZN,

Als je er een tweede vogeltje bij koopt, kan het zijn dat Elvis daar eerst even wat meer aandacht voor heeft.
En dus iets minder tam is. Maar dat komt wel terug als je ze beiden veel aandacht geeft. Bij mij heeft het drie dagen geduurd voor Jimmy het ook weer leuk vond om met mij te spelen. Maar het kan ook wat langer duren.
Maak je dan geen zorgen, je parkietje had al vertrouwen in je, dus dat komt dan wel weer terug.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..