bang voor trosgierst

Gestart door parkietlover, november 26, 2006, 16:56:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

parkietlover

Hoi ik leg het trosgierst altijd op de grond maar tweety gaat er nooit naartoe ik denk dat hij er bang voor is, want ik had eerst cakjes gekocht en die had ik op de grond gelegt en daar at hij wel van kan hij er nu bang voor zijn?

Trippy

je vertelde ney dat je een tralie ondergrond heb.
daar eten ze meestal niet vanaf,in dat geval kan je je het het best ophangedn.
Het kan ook zo zijn dat je parkiet nog geen trosgierst kent laat het dan gewoon liggen dan eet hij het vanzelf.

Groetjes,Ursula

P.S. Veel vragenstellen is goed maar veel kun je vinden met de zoek functie

roha

Hoi,

Je kan de strengel trosgierst ook in kleiner stukjes aanbieden.
En ook ik zeg maar weer tegen jou: gebruik de zoekfunctie!

Roha

parkietlover

ja sorry hoor :(
Maar ik wou mijn excuus aanbieden tot ik maar iedere keer vanalles bleef vragen aan iedereen!
Ik hoop dat jullie dit excuus aanvaarden :(

            Groeten Denise en parkietje Tweety

Josephine

Je kan zoals iemand voormij al schreef gewoon kleine stukjes trosgierst ophangen. Let wel op: Een parkiet mag maar een halfe stengel per week!

martijn

ja ik zou gewoon een knijpertje kopen en daar gewoon een stukje trosgierst tussen doen

ibi

mijn vogel was er eerst ook bang voor maar toen heb ik het bij zijn lievelings plekje gehangen en het werkte en nu als ij trosgierts  ziet raast hij erop af 8)

Trippy

Hoii Hoii,
Hoe gaat het inmiddels met hem/haar?
Trouwens nog iets wat ik had.
ik heb een grote kooi en in het begin had ik het speeltuintje in de kooi staan.
Op de ondergrond van de speeltuin waar alles pstaat ''geplakt'' legde ik eerst al het trosgierst op die bodem neer,
Maar je kan het natuurlijk ook op een plankje ofzo leggen.
Inmiddeles leg ik het gewoon op de bodem want ze zijn aan de ''spijlenbodem'' gewent,
Veel succes met je parkietjes,
Groetjes,Ursula

P.S. Zoals je zei laat je,je parkietje uit de kooi,je weet vast wel zijn favorite plekje buiten de kooi?!
Daar kan je het ook neerleggen ;D
P.P.S Je hoeft je excuses niet echt aan te bieden hoor,Bijna iedereen die nieuw is op het forum stelt veel vragen dee ik ook  ;)

Mars

Ik denk dat het het beste langs de zitstok kunt hangen om ze te laten proeven. Ze zullen alleen naar beneden komen voor iets dat ze erg lekker vinden en de trosgierst kennen ze nog niet.

Hoe lager, hoe enger meestal.

Als je geen klemmetje hebt kun je het ook met een stukje sisaltouw of een knijper ophangen.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

parkietlover

#9
Oh nou okeey ik weet genoeg!
Voor mij mag er nu wel een slotje op ;D

                  Groetjes Denise en Tweety

Op verzoek een slotje. ;) *klik*
Groetjes, Sonja.