2 parkieten scheiden?

Gestart door sergio979, november 24, 2006, 17:05:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

sergio979

hey ik heb 2 parkieten (gigi en lulu :P) en gigi is al redelijk tam, lulu zelf is nog niet tam. hij fladdert altijd rond als ik men hand in de kooi zet... maja men vraag is of ik gigi al moet beggine met uit de kooi te laten en lulu erin laten en later pas (als hij tam is ) uit de kooi,,, of moet ik wachten tot lulu ook goed tam is en dan pas doen???

Geen msn taal AUB
gr Safrena

Caradow

Tip: schrijf normaal Nederlands, de kans dat anderen dan begrijpen wat je bedoelt is een stuk groter en misschien dat je dan een antwoord krijgt... MSN taal is niet toegestaan op dit forum...

Moppers

CiteerTip: schrijf normaal Nederlands, de kans dat anderen dan begrijpen wat je bedoelt is een stuk groter en misschien dat je dan een antwoord krijgt... MSN taal is niet toegestaan op dit forum...
Daar sluit ik me bij aan. En ook al begrijpen mensen het wél, voor sommigen (velen?) is het gebruik van dergelijke taal al een reden om niet te reageren.

Zo.

Josephine

Citaat van: sergio979 op november 24, 2006, 17:05:46
hey ik heb 2 parkieten (gigi en lulu :P) en gigi is al redelijk tam, lulu zelf is nog niet tam. hij fladdert altijd rond als ik men hand in de kooi zet... maja men vraag is of ik gigi al moet beggine met uit de kooi te laten en lulu erin laten en later pas (als hij tam is ) uit de kooi,,, of moet ik wachten tot lulu ook goed tam is en dan pas doen???

Geen msn taal AUB
gr Safrena


oké, ik denk dat je beter kan wachten tot ze allebij tam zijn, anders dan wordt lulu misschien jaloers dat gigi er wel uit is. En wat versta je onder ''redelijk tam'' dat hij neit meer fladdert als je in de kooi komt, of dat hij zonder pardon rustig op je vinger plaats neemt?

Groetjes Josephine

sergio979

ik bedoel met "redelijk tam" dat hij er niet meteen op mijn vinger fladdert maar toch krijg ik hem wel op mijn vinger , excuses voor mijn taalgebruik ik was nogal gehaast