kanariesticks ok??

Gestart door bo22, november 20, 2006, 12:22:33

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

bo22

Ik heb voor me parkietjes een zakje van die knabbelsticks coor kanaries kado gekregen van me moeder, die had niet goed gekeken! ik wilde graag weten of het kwaad kan als ik het gewoon geef aan me pietjes.

Het zijn snoepsticks met fruit van het merk best for your friend.

groetjes Bo

karin v h

Ik durf het niet te zeggen maar kanaries fluiten over het algemeen, er zitten andere zaadjes bij?
Misschien gaan jouw parkieten nu ook fluiten....... ;)
Ik denk niet dat het kwaad kan - je kunt eens kijken als je het in de kooi hangt of ze er op afgaan- misschien raken ze het niet eens aan.
Maar ik zou het zeker geven met mate (als ze eraan komen, ik bedoel niet ineens het stokje leeg laten eten).
Groetjes karin

Josephine

tja, Ik denk dat het geen kwaad kan. Maar als je een beetje rondkijkt op het forum zal je zien dat snoepstiks niet goed zijn voor je parkiet. Ze bevatten veel suiker en dat is erg slecht.

Ik zou het niet geven. Om je vogeltje te verwennen geef je ze wat fruit of trosgierst.

Groetjes Josephine

Parkieten-Freak



Josephine

Maar hoe zit het dan met de hoeveelheid suiker enzo, jullie zeggen normaal altijd dat het niet goed is...???

karin v h

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Bo het de parkietjes gegeven heeft en of ze ervan gegeten hebben.
Groetjes Karin

Parkieten-Freak

Citaat van: Josephine op november 22, 2006, 19:13:28
Maar hoe zit het dan met de hoeveelheid suiker enzo, jullie zeggen normaal altijd dat het niet goed is...???

Dat klopt, maar dat was de vraag niet.



bo22

ik heb het nog niet durven geven, ik weet toch niet zo helemaal of het wel goed is na de berichtjes!

Vlindertje

Zou het gewoon proberen..

Denk niet dat daardoor veel zou kunnen gebeuren.
Het is tenslotte voor vogels.

En als ze het niet lekker vinden eten ze het toch niet..

Probeer maar gewoon  ;)

Groetjes, Vlindertje