Mooie kooi te koop (Voorschoten)

Gestart door spetter, november 20, 2006, 00:20:43

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

spetter

Nu mijn lieve spetter is overleden bied ik haar kooi te koop aan uit de laatste onder zoeken zijn gebleken dat ik toch wel allergies ben voor vogels(gelukkig niet voor mijn cavia's), en ik merk zelf ook wel dat het beter gaat nu eigenlijk dus ik begin niet meer aan een nieuwtje.
Dus bij deze de kooi met een kant die helemaal kan uitklappen waar dan ook een stok aan zit, badje, voerbakjes, stokjes, spiegeltje. voer en bodem bedekking.
de rest van haar speeltjes heb ik aan het asiel gegeven voor een vogeltje wat daar heel zielig zat.






woon in voorschoten

Titel aangepast: woonplaats toegevoegd. Gr. Ingrid

kekavo

He, wat triest om te horen. Eerst overlijd je vogel, wat al verdrietig genoeg is, en dan kun je ook geen nieuwe meer nemen!  :(
Veel sterkte met je verdriet.

Mocht het je niet lukken om de kooi te verkopen, en je wil hem ook niet bij de kraak zetten, kun je hem warschijnlijk terugbrengen naar diernwinkel Verhoog (ik woon ook in Voorschoten). Ik weet niet of ze dat nog doen, maar vroeger namen ze wel eens tweedehands kooien aan als leenkooi voor mensen die tijdelijk een extra kooi nodig hebben. Ze betalen hier alleen niet voor.
Veel succes.

Josephine

hoi,
Misschien moet je even de afmetingen erbij zetten. Als iemand geïntereseerd is is dat wel handig. Als het niet lukt om hem hier te verkopen kan je hem natuurlijk altijd op marktplaats.nl zetten...

Groetjes Josephine