Carla, de mams van Uno en Due

Gestart door Maur@, november 16, 2006, 10:43:10

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maur@

is vanmorgen dood in haar kooi gevonden. Ze had twee eitjes gelegd en zou vandaag haar derde leggen. Vanmorgen vroeg zagen ze haar nog eten en een uurtje later lag ze dood. Ik had een huilend zestienjarig meisje aan de telefoon. Helemaal over haar toeren. Ik heb de eitjes opgehaald en die liggen hier onder een lamp. Ik ga proberen of één van de vrouwtjes hier er misschien op wil gaan zitten. Ik heb al een aparte kooi klaar staan met het blok erin. Ik denk niet dat het gaat lukken maar het proberen waard.

Sonja

Oh Maur@ wat verschrikkelijk nou toch! :'(
En zo plotseling...... :(

Ik hoop van harte dat 1 van de andere popjes de eitjes zullen uitbroeden.

Heel erg veel sterkte!

Groetjes, Sonja.

Idske

Hey wat erg!  :( :'(

Ik hoop dat het gaat lukken met het uitbroeden van de eitjes!

Heel veel sterkte gewenst!

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Caradow

He bah wat een naar nieuws weer....

Heel veel sterkte voor jullie allemaal!


Annika

wat een naar bericht  :( heel veel sterkte. Ook al had Carla een nieuw thuis gevonden, voor jou heeft ze altijd een bijzondere betekenis gehad, dus het moet heel moeilijk zijn om zulk bericht te krijgen.
Het is ook heftig om weer te horen dat een broedende pop is overleden, je wordt als 'kweker' wel met je neus op de feiten gedrukt  :'(

Meltjuh

Jeetje zeg wat naar Maura :o heel veel sterkte ermee!

Hopen maar dat een popje de eitjes zal gaan uitbroeden :-\



kekavo

Veel sterkte ermee!
Hopenlijk gaat het lukken met een ander pop. :(

Josephine


Parkieten-Freak

Wat verschrikkelijk triest nou toch weer......arme Carla, arme jonkies. :(
Veel sterkte Maur@.... :(


Chicowen

Wat een verschrikkelijk nieuws.
Heel erg veel sterkte en hopelijk komt het goed met de eitjes.

Liefs
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Maur@

Met de eitjes is het niet goed gegaan. eentje was stuk gegaan en de andere was vanmiddag ijskoud. Charly, de pop hier was zeer geinteresseerd in het blok maar wilde er niet ingaan. Helaas. Maar dit nare bericht heeft dan toch ook wel een klein beetje goed bericht. We laten het blok hangen en Charly en Baby mogen laten zien of ze net zulke mooie jongen kunnen krijgen als Carla en Angel.

Ingrid

Wat een verdrietig nieuws over Carla en haar eitjes :(. Veel sterkte Maur@, Carla was toch nog steeds ook een beetje van jou.....

marretje

Wat een naar bericht, veel sterkte gewenst Maur@.

smartie

Wat naar dat Carla overleden is terwijl ze nog broedende is. Voor jou en voor dat 16 jarige meisje veel sterkte gewenst en ik begrijp dat er met alle eitjes iets mis is of begrijp ik dat nou verkeerd? Heel veel sterkte in ieder geval!

Carla

Wat erg om zo'n nieuws te krijgen. Ik heb net hetzelfde meegemaakt met Janne een tijdje terug. Zij had dat jongen in het blok, voor de jongen is het gelukkig goed afgelopen. Ik weet dus maar al te goed hoe je je moet voelen. Ik wens je langs deze weg dan ook veel sterkte toe.  :(

Sara

Wat naar toch dat zoiets kon gebeuren :(
Veel sterkte en veel succes met het redden van de eitjes..

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Elfje

#16
heel veel sterkte en ook ik hoop dat het gaat lukken met de eitjes

liefs Elfje

Zoals Maur@ al heeft aangegeven, is het niet gelukt de eitjes te redden ;). Gr. Ingrid

Citaat van: Maur@ op november 16, 2006, 19:28:50
Met de eitjes is het niet goed gegaan. eentje was stuk gegaan en de andere was vanmiddag ijskoud.

roha

Ontzettend veel sterkte met dit groten verlies :(
Roha

Elfje

Oh ik heb geloof ik iets te snel gelezen.

Wat jammer dat het niet gelukt is met de eitjes.

Nogmaals veel sterkte met het verlies van Carla.

Liefs Elfje