Zijn er parkieten wedstrijden

Gestart door Sean Paul, november 12, 2006, 16:10:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sean Paul

IK zou wel is willen weten of er ook wedstrijden worden gehouden met parkieten

Caradow

wat voor wedstrijden bedoel je, welke pazrkiet de mooiste is? Daar zijn tentoonstellingen voor, maar ik vrees dat we daar niet in komen met onze huis, tuin en keuken parkietjes :P

Sanne

Dat gaan we inderdaad niet winnen met de criteria waar de parkieten nu aan moeten voldoen. Als ze echter een catogorie  "schattigste" parkiet toevoegen dan maken die van mij wel een kans hoor  :-*

Groetjes Sanne, Simba en Robin

Robin

Mijn parkietje zou zeker de wedstrijd winnen van grootste speelvogel  :-X

indd de criteria waaraan de parkietjes nu moeten voldoen ligt hoog!

grtjz

Safrena

Hey Sean Paul

Er worden inderdaad wedstrijden gehouden met parkietjes op tentoonstellingen
Echter zijn deze parkietjes er speciaal voor gekweekt.
Vaak worden de parkietjes die geen kans maken op deze wedstrijden gewoon verkocht.

En ook al vinden wij onze eigen diertjes het mooist, wij komen niet in aanmerking voor die wedstrijd.
Er word op kleuren gecontroleerd, houding, of de veren goed zijn, de vleugeltjes enz...

Maar goed maakt niet uit. Voor mij hebben mijn meisjes de eerste prijs in schoonheid en vriendschap en liefde zo gewonnen. en zo zal ieder parkietenliefhebber hier over zijn parkietje denken.
En deze prijs is toch veel leuker en intresanter dan al die wedstrijden (wat de diertjes vaak zelf niet zo leuk vinden)

Vele groetjes

Sean Paul

Maar ik bedoel worden er ook  wedstrijden gehouden vn welke het tamst is ofzo ?

Cutie_lover

voor zover ik weet niet, misschien kan je ergens een club vinden, maar algemeen is het niet bekend..

Josephine

nee, volgends mij bestaat er geen wedstrijd voor tamste vogel ofzo... Bestond er maar een wedstrijd voor acrobatisch-te(of hoe je dat schrijft) vogel haha! Dan waren velen van onze parkieten genomineerd...

kekavo

Bedoel je niet gewoon de wedstrijden hier op de site?