Powerpoints (afscheid nemen)

Gestart door Safrena, november 10, 2006, 19:16:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Safrena

Hey mensen

Soms moeten we een heel moeilijk keuze maken als we zien dat ons diertje pijn heeft en we niet meer kunnen helpen :'(
Dit is gewoon een verschrikkelijke keuze, een hele moeilijke
Maar kijk even op onderstaande link (powerpoint) Dit heeft je misschien toch een beetje steun
Het is helemaal geen troost, maar wel een steun als je net je diertje verloren bent.

http://www.safrenas-parkietjes.nl/Powerpoints.htm

Veel kijk plezier en hoop dat sommige mensen er steun en troost in vinden

Vele groetjes

Caradow

#1
Heel erg mooi...

Helaas doet de 2e het niet...

Sorry was een foutje in de link
Heb het hersteld ;)
Nu doet ie het normaal wel
gr Safrena

Caradow

 :'( :'(

De tweede was nog mooier......

:'( :'(

Josephine


Sanne

'k word d'r helemaal verdrietig van... 'k moet d'r niet aan denken om Simba, Robin, Flappie of Bunny kwijt te raken  :o

Scotty - Keecko

#5
ik kan ze niet bekijken...
er staat dat het hij ze niet kan lezen...
:(

Je hebt microsoft office powerpoint nodig
Dat zit normaal bij het office pakket (word enz...)
Op mijn site staan ze ook ;)
Gr safrena

kekavo

Ja, ze zijn schitterend. Snif. Moet weer helemaal aan mijn lieve Pacotje denken.  :(

roha

Hoi,

Snif :'(
Ja ook bij mij knallen de tranen uit mijn kop.
Een vreselijk mooie gedachte de regenboogbrug....

Roha

joey

heel erg mooi :-* :-* :( :(
maar de gedachten zijn al zo moeilijk,vraag mij soms wel eens af hoe het is als het echt zover is dat je afscheid moet nemen

                                                   sylvia joey en ian

Cutie_lover

Ik kan ze niet lezen ( paar dingen verkeerd geklikt en firewall.. ) maar ik denk dat voor diegene die ze niet kunnen lezen een idee is om op www.microsoft.com te kijken. Daar kan je gratis powerpointvieuwer downloaden..

marretje

Jeetje wat vreselijk mooi vooral inderdaad de 2e. Daar moest ik ook wat traantjes wegpinken. Het doet me terugdenken aan onze Cosmo en onze kater. Die hadden we voor de parkietjes. Ik kon het nog niet afkijken maar dat ga ik zeker nog een keer doen. Is nu nog behoorlijk pijnlijk.

Sonja

Hoi Nancy,

Wat mooi.....heel ontroerend om naar te kijken....
Ik vond het tegelijkertijd ook moeilijk, omdat ik nog zo kort geleden mijn lieve Bengeltje heb moeten laten inslapen. :(
Toch geeft het ook wat troost, wetende dat mijn lieverdje, samen met mijn eerder overleden diertjes, het daar goed heeft, zonder ziekte, zonder pijn.
Ik hoop dat je er zelf ook wat troost uit kunt putten.

Groetjes, Sonja.

Parkieten-Freak

Ik vind ze beiden echt verschrikkelijk mooi, ik zit hier gewoon met een brok in mijn keel..... :(


baasje Twister

hoi,

ik heb echt een beetje zitten huilen, ik vond het echt emotioneel. heel mooi.........

Maur@

Nou ik ben echt blond. Ze willen beiden echt niet spelen.

Scotty - Keecko

Citaat van: Maur@ op november 13, 2006, 20:49:35
Nou ik ben echt blond. Ze willen beiden echt niet spelen.

Heb ik dus ook Maur@, en ik heb ook de allernieuwste powerpoint van microsoft gedownload... en hij doet het nog steeds niet :(

Erg jammer...

Parkieten-Freak

Powerpoint is een onderdeel van Microsoft Office.
Ik gebruik Office 2003, de de links werken gewoon.  ;)


Jorijn

Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com

Scotty - Keecko

Citaat van: Jorijn op november 14, 2006, 01:02:10
Gratis altarnatief voor de mensen die de presentaties niet kunnen bekijken.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=428d5727-43ab-4f24-90b7-a94784af71a4&DisplayLang=nl

Helaas, ik heb die ook gedownload, de systeemeisen kloppen niet bij mij. Ik heb gewoon een te oude computer :-\  :(
Had ze graag willen bekijken...

parkietenfan

Heel erg mooi!!! Ik heb even een tijdje zitten snotteren, erg indrukwekkend!